Solidworks Display Probleem

Goed allemaal,

Ik kom naar je toe omdat ik al 1 week een SOLIDWORKS-probleem heb, wanneer ik de software start is alles in orde, maar zodra ik een kamer open of een nieuw document maak, blijft het SOLIDWORKS-logo op de achtergrond en onmogelijk om iets te doen

Dank u voor uw antwoorden

Hallo

Naar mijn mening heb je ook een probleem met de j-toets op je toetsenbord:)

Kunt u een zeefdruk plaatsen om te illustreren?

Vriendelijke groeten

2 likes

Een probleem met de J-toets? Hoe het wordt gedaan

Hier is een screenshot, onmogelijk om een PLQN te openen of een schets te maken.

capture.png

Een probleem met de J-toets? Hoe het wordt gedaan

Hier is een screenshot, onmogelijk om een PLQN te openen of een schets te maken.

capture.png

Voor het probleem met de J-toets, lees gewoon je eerste bericht opnieuw, je zult zien dat alle J's ontbreken...

Heb je geprobeerd de instellingen te herstellen? zie HIER.

Wat is de configuratie van uw pc?

Vriendelijke groeten

Ik heb gekeken naar de pagina die je me vertelde, maar het moet worden hersteld van een bestand dat E niet kan vinden en ik weet het bestaan niet.

Solidworks heeft altijd op mijn pc gewerkt, aangezien mijn configuratie grotendeels Solidworks draait met een i7, 16 GB RAM enz ...

Ik geef ook aan dat ik solidworks dit weekend opnieuw heb gedownload en geïnstalleerd, dus alle parameters zijn eenvoudig

Oeps, voor de instellingen is het sterk aan te raden om er direct na het maken een back-up van te maken.

Heb je het systeem opgeschoond tussen het verwijderen en opnieuw installeren van Solidworks?

Maak een back-up van uw instellingen en reset ze vervolgens door via de extra / optie te gaan en vervolgens de herstelknop onder aan het venster (sluit alle geopende documenten voordat u dit doet).

Vriendelijke groeten

Het is klaar, er verandert niets

Is het stuurprogramma van uw grafische kaart up-to-date en is uw kaart gecertificeerd door Solidworks?

http://solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

Doe ook een "röntgendiagnose".

Is het probleem ook aanwezig op ASM en MEP?