Ik heb een probleem met het openen van de onderdelen.
Als ik een onderdeel wil openen zonder Solidworks eerder te openen, krijg ik een foutmelding dat Solidworks Launcher niet meer werkt (zie hieronder)
Aan de andere kant, als ik mijn computer instel om de kamer rechtstreeks via Solidworks 2015 te openen, krijg ik dit
Nou, ik kan nog steeds werken omdat ik het bericht sluit en dubbelklik op het onderdeel en het wordt geopend, maar ik zou het graag zonder foutmelding willen kunnen openen,
Heb je ooit geprobeerd een reparatie uit te voeren??? Je moet ingaan op:
Configuratiescherm\Alle Configuratieschermen\Programma's en functies, klik vervolgens met de rechtermuisknop op solidworks en bewerken en daar kies je reparatie....
Ja, al gedaan en dat is wat me de tweede foutmelding gaf. en nu heb ik twee solidworks Launger als ik een standaardprogramma wil zetten...
Nee, maar ik denk dat ik alles opnieuw moet installeren, maar ik zeg tegen mezelf dat ik met veel en veel geluk en jullie allemaal, misschien een oplossing bij wonder zie verschijnen en deze niet verwijderen. :)
Heb je ooit een Ccleaner en een schijfopruiming gedaan??? En als je ooit opnieuw moet installeren, vergeet dan niet om een back-up van je instellingen te maken:
dus de Cleaner is klaar, aan de andere kant is het opruimen van de schijf niet, maar ik ga de informatie bellen omdat ik niet zeker weet of ik het recht heb om het zelf uit te voeren. Ik hou je op de hoogte
Inderdaad, het maken van een "schone" installatie lijkt een goed idee te zijn. Vergeet alleen niet om de licenties vrij te geven voordat u alles verwijdert.
Misschien een defragmentatie uitvoeren voordat u de volledige installatie opnieuw start na de verwijdering? Gewoon om te beginnen met iets min of meer gezonds.
Voordat u alles opnieuw installeert, heeft u al geprobeerd de software te repareren???
Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen en daar klikt u met de rechtermuisknop op solidworks en wijzigt u Reparatie individuele installatie (op deze computer).
Hallo, als je het probleem hebt, zou je dan WINWORD.exe hebben in de taakbeheerder??? (CTRL+ALT+DEL) Ik had onlangs het probleem en door deze WINWORD.exe te sluiten, verdween mijn probleem... Ik weet niet waar dit WINWORD vandaan komt of waarvoor het wordt gebruikt, maar het heeft me al veel problemen bezorgd!! (PS: het heeft niets te maken met Microsoft Office's Word.)