Probleem blijft hangen op draftsight

Hallo, ik heb mijn middelste snapprobleem  voor rechthoeken op Drifhsigh nog steeds niet opgelost, ze verschijnen niet, om ze horizontaal en verticaal te verlengen, zonder de rekfunctie te gebruiken.

Dank u voor uw antwoorden, 

Sorry dat ik mijn vragen niet goed heb geformuleerd

Hallo 

Als je een vraag stelt, is er een titel

en na de vraag zelf 

2 verschillende vakjes voor + leesbaarheid

Er is dus geen twijfel over alleen de titel en onleesbaar voor de gemiddelde sterveling

@+ ;-)

4 likes

Een aanwijzing, maar ik weet het niet zeker:

Op de 2017-versie, in de haaksnelkoppelingen onderaan, klik je met de rechtermuisknop op de e-snap en heb je de snapping-parameters (in jouw geval middelpunt om te controleren).

Ik weet het niet zeker, want het gaat om de magnetisering en niet om de bevestigingspunten.

Door te zoeken: ga in gebruikersvoorkeur naar "entiteitsselectie" en vervolgens naar "Egrips-opties" en vink het 1e vakje aan, d.w.z. "entiteitshandvatten inschakelen (Egrip)

Het werkt voor mij.

Succes

rectificatie, sinds ik heb aangeraakt, heb ik de hoeken, maar niet langer het middelpunt:(

Met dezelfde opties op de 2 stuks, heeft de ene de middelste stippen weergegeven, de andere niet.

Ik heb de nieuwe versie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Importeer mijn instellingen opnieuw en het werkt... Een bug ongetwijfeld.

1 like