En het kwam zo of na een gebeurtenis (station chgmnt, versie, update)?.
Ik had een probleem met mijn T5800 (meer dan één type displayport) en met de adapterbehuizing niet zo geweldig dat het weer normaal werd met een beeldscherm / beeldschermkabel.
In de tussentijd zal ik mijn instellingen aan je voorleggen
Dank u voor het antwoord. Ik weet niet echt hoe het zo gekomen is. Het is lang geleden dat ik catia heb gebruikt, en toen ik het opnieuw opstartte, merkte ik deze fout op.
Ik heb je instellingen geprobeerd, maar het verandert niets.
Aan de andere kant is mijn configuratie een beetje eigenaardig, Catia draait op een virtuele machine (VMWare) op een mac met een extern scherm. Maar het externe scherm verandert niets, als ik op het mac-scherm ben, is het hetzelfde.
Ik heb geprobeerd de weergave-instellingen van de virtuele machine te wijzigen, maar niets, het is hetzelfde.
Wilt u weten wat er op de virtuele machine is gewijzigd?
Stuurprogramma's, enz
Als je in onderhoud bent, verander dan de versie van CATIA of update naar een hogere SP.
BEWERKEN:
Normaal gesproken is het de anti-aliasing die dit type defect corrigeert (anti-aliasing) Ik ben op de standaardinstelling van CATIA V5 niet geactiveerd)
Het probleem is dat ik niet weet of het ooit goed heeft gewerkt.
Ik heb het geprobeerd met anti-aliasing. Het is beter, maar ik heb de indruk dat het daar niet vandaan komt.
Ik heb ook alle opties weer op standaard gezet, maar het verandert niets.
In feite hangt het defect vooral af van de kijkhoek (zie bijlage). Het lijkt bijna een probleem met de verlichting van het model, maar als ik met deze instellingen speel, verandert er niets.