Probleemweergave, afdrukken, tekening

Hallo

Ik heb een willekeurig weergaveprobleem op sommige slddrw-bestanden. De randen van 3D-elementen zijn niet zwart. Door te spelen met parameters zoals realview-afbeeldingen, over te schakelen naar de weergavestijl van gearceerde afbeeldingen en terug te keren naar randen in de modus voor gearceerde afbeeldingen, verschijnen de randen weer in zwart. Maar dit is niet altijd de oplossing. Naast de tekening, die niet erg duidelijk is zonder de randen, heeft dit ook invloed op de bedrukking, die in zwart-wit wordt gedaan.

Nog een vraag: waarom verandert in de gestopte weergavestijl in de gearceerde beeldmodus, wanneer ik overschakel naar hoge kwaliteit, de tekening in zwart-wit?

Bedankt voor je feedback.

Hallo

Kunt u ons een screenshot van het probleem geven, zodat we het beter kunnen begrijpen????

1 like

Weergave van opnamebestanden zonder PB:

Weergavestijl: Stopt in de modus voor gearceerde afbeeldingen, hoge kwaliteit of conceptkwaliteit.

Ongeacht het kwaliteitsniveau is het display correct (de randen zijn duidelijk zichtbaar in zwart). Het bestand is correct afgedrukt.

Weergave van bestanden vastleggen met PB:

Weergavestijl: gestopt in gearceerde beeldmodus, hoge kwaliteit:

De indruk komt naar voren in NB

Weergavestijl: gestopt in gearceerde beeldmodus, conceptkwaliteit:

De indruk komt naar buiten zonder de bestellingen.

Zie deze link

http://www.lynkoa.com/forum/import-export-formats-neutres/arrete-en-mode-image-ombr%C3%A9-disparu-dans-une-mise-en-plan

@+

1 like

Hallo

Ik heb net het probleem op een bestand dat ik net gedupliceerd. Ik speelde met de LCS- en wireframe-opties, de stops kwamen terug.

Bedankt

1 like