Hallo allemaal,
Ik heb een groot probleem met mijn herhalingsmenu (zie de bijlage die je meteen begrijpt).
Heeft iemand ooit dit geval gehad? Ik heb SW2014 x64 SP2
Bedankt en een fijne dag allemaal!
Hallo allemaal,
Ik heb een groot probleem met mijn herhalingsmenu (zie de bijlage die je meteen begrijpt).
Heeft iemand ooit dit geval gehad? Ik heb SW2014 x64 SP2
Bedankt en een fijne dag allemaal!
Hallo
Heb je een dubbel scherm?
Is het probleem recent of is het altijd zo geweest?
Klinkt als een grafische bug, zijn de stuurprogramma's van de grafische kaart up-to-date?
Welk model is het?
U kunt hier de nieuwste aanbevolen stuurprogramma's controleren en downloaden:
http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html
Anders moet u proberen de SolidWorks-instellingen opnieuw in te stellen om te zien of deze niet afkomstig zijn van de configuratie van het werkstation:
Sluit SolidWorks.
Ga naar regedit (Start > Run > regedit) en hernoem vervolgens de map met bijvoorbeeld _OLD (om de instellingen later te herstellen):
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Solidworks \ SolidWorks .... afhankelijk van de versie die u wilt resetten.
Wanneer u SW opnieuw opstart, heeft u de "fabrieksinstellingen"
De licentiesleutels zitten op een andere plek, dus geen risico's.
Aan de andere kant, als het het probleem oplost, is het vrij ingewikkeld om te weten welke parameter in het bijzonder het probleem veroorzaakt !
Als u een oudere kopie van de instellingen hebt bewaard, moet u deze proberen, of indien mogelijk de instellingen van de computer van een collega overnemen.
Anders moet je alle instellingen met de hand herstellen, in de hoop de bug later niet te vinden !
Of laatste oplossing, herinstalleer of repareer de SolidWorks installatie!
Zie deze link : http://help.solidworks.com/2013/french/SolidWorks/Install_Guide/t_repairing_installation.htm
De zwarte vlekken?
Ik ben op Sw2014 SP2 en van tijd tot tijd heb ik een aantal grafische bugs, hetzelfde als jij ook.
Hij besluit zichzelf om zelf opnieuw te beginnen.
Hallo
Upgraden naar SP 4.0? Om te zien....
Ik kan niet upgraden naar SP4, ik ben niet meer in onderhoud.
Ik heb deze bug bijna elke keer (ik heb dezelfde bug op de "Offset" box op de extrusiefuncties ect).
Voor de grafische kaart denk ik dat ik up-to-date ben.
Ik heb altijd deze bug gehad.
Ik zal zien met een reboot, meri voor uw antwoorden!
Een manier zou zijn om meerdere keren op de bovenkant van het menu "Richting 2" te klikken en van daaruit kunt u de richting selecteren!
Door de schermresolutie met één maat te verlagen?
En de machine volledig opnieuw opstarten?