Hallo allemaal Ik kom vandaag naar je toe, omdat ik sinds afgelopen vrijdag een probleem heb met de weergave van assemblages en onderdelen in 3D. De beelden zijn veelzeggender
Als iemand ooit een soortgelijk probleem is tegengekomen. PS: er is niets veranderd aan het probleem om het van de ene op de andere dag op te leggen. Bedankt voor je antwoorden en een fijne dag
Welkom bij de community, in de hoop dat dit je kan helpen bij het vinden van een oplossing.
Van mijn kant, ja, ik krijg soms weergavefouten. Allereerst moet u dus controleren of uw grafiek up-to-date is. Verander vervolgens de weergave van uw assemblage of onderdeel, d.w.z. plaats het in een stippellijn of iets anders, en keer terug naar de weergave van uw keuze. Soms werkt het heel goed door simpelweg met de weergavestatussen te spelen. Succes @+. AR.
Hallo AR en bedankt voor uw welkom, Als je zegt "controleer of je graphics up-to-date zijn" als je het over de grafische kaart hebt, dan is dat zo. Toen probeerde ik al met de gestippelde of lijnweergave te spelen en terug te gaan naar de basisweergave en het veranderde niets, de enige manier om het te laten werken is door SolidWorks of zelfs de computer opnieuw op te starten.
Hallo Maclane, Deze actie lijkt te hebben gewerkt, ik zit niet langer in de problemen. Mocht het probleem ooit in de loop van de dag terugkomen dan zal ik dat hier melden. In de tussentijd dank u voor uw antwoorden en uw hulp A+
Hallo Ik geef de voorkeur aan wat onze favoriete Maclane biedt.
Inderdaad, de verbeterde grafische prestatiefunctie werkt alleen met de nieuwste Nvidia-kaarten die de technologie hebben (geheugengat). Als je inschakelt wat bedoeld is voor geavanceerde kaartmodellen, krioelt het van de displays.
Dit geldt ook voor het automatisch bijwerken van stuurprogramma's of versies van bepaalde hulpprogramma's, zoals die van Microsoft. Alles wat met SW te maken heeft, de regel is eenvoudig, we raken geen stuurprogramma's aan zolang het werkt. De hotline was genoodzaakt om een oude versie te vinden en terug te plaatsen om deze weer te laten werken. Dit geldt ook voor andere software dan SW.
Hallo Dit soort problemen doet zich meestal voor wanneer de grafische kaart niet "compatibel" is met SolidWorks en je inderdaad de verbeterde prestaties moet uitschakelen om het een beetje beter te laten werken. Om erachter te komen of uw kaart compatibel is, probeert u de realview-modus te activeren, als deze niet beschikbaar is, betekent dit dat de kaart niet "compatibel" is, dit is het geval voor de nvida RTX 2xxx, 3xxx of 4xxx en de GTX. Met een quadro geen zorgen (K4xxx, A5000 etc...)