Probleemanalyse Optimalisatie van het snijden

Hallo

Op CuttingOptimization klik ik op " een onderdeel of assemblage importeren", dan voeg ik het actieve document toe of ga ik op zoek naar een document in mijn bestanden, tot nu toe geen problemen. Maar zodra ik de analyse van de geselecteerde elementen start, begint het, maar het venster sluit na 14% laden, alsof CuttingOptimization is gecrasht, alles sluit.

Heeft u een oplossing voor dit probleem? Moeten we precies dezelfde eigenschappen hebben in de eigenschappen van de gelaste onderdelen als CO? Is het probleem met mijn Excel met de lijst van mijn profielen?

Moet ik de eigenschappen breedte, hoogte etc. toevoegen?

Vriendelijke groeten.

Heb je het geprobeerd met een ander stuk?
Neem er 1 zo eenvoudig mogelijk (zoals een eenvoudig rechthoekig kader, zelfs als dat betekent dat je het snel moet tekenen) en kijk of het werkt of niet om te zien of het probleem van jouw onderdeel of de software komt (verkeerd geconfigureerd of om een andere reden)
Ik gebruik het soms en het werkt bij ons.

1 like

Hallo @sbadenis,

Ik heb het geprobeerd met een simpele vierkante koker maar hetzelfde resultaat, alles sluit dicht. De enige manier waarop dat werkt, is wanneer ik een lijst met gelaste onderdelen in een tekening kies, maar daar ben ik niet in geïnteresseerd omdat er geen snijhoeken zijn.

Het probleem moet liggen bij de gegevens, hetzij rechtstreeks uit het Excel-bestand met de lijst met gelaste onderdelen, hetzij uit de eigenschappen in de lijst met gelaste onderdelen. Dat laatste lijkt mij echter correct.

Eigenschappen van gelaste onderdelen:
image

Excel gelaste onderdelen:

Vriendelijke groeten.

Hallo

Kunt u mij een bestand bezorgen zodat ik kan testen?

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo @fmarchand,

Hier is het onderdeelbestand dat ik heb geprobeerd, een eenvoudige vierkante buis.

P-24013-005-Tube.SLDPRT (80.3 KB)

Hier is het profielbasisbestand om te converteren naar CSV-indeling:
Basis tube.xls (176.5 KB)

Vriendelijke groeten.

Hallo

Ik heb geprobeerd uw bestand te importeren zonder enig probleem van mijn kant.

Kun je een video maken om me de manipulatie te laten zien die je doet?

Vriendelijke groeten

Hier is de video:

Tube.zip (5.5 MB)

Vriendelijke groeten.

Hallo

Ik denk dat je een installatieprobleem hebt.
Ik zie ook dat je niet in de nieuwste versie zit.

Kunt u myCADtools verwijderen en de nieuwste versie opnieuw installeren?

Vriendelijke groeten

Ik heb zojuist de update uitgevoerd, zonder Mycadtools te verwijderen, dus ik heb de 2024-versie maar nog steeds hetzelfde resultaat.

Test na update:
IPE.zip (2.4 MB)