Op CuttingOptimization klik ik op " een onderdeel of assemblage importeren", dan voeg ik het actieve document toe of ga ik op zoek naar een document in mijn bestanden, tot nu toe geen problemen. Maar zodra ik de analyse van de geselecteerde elementen start, begint het, maar het venster sluit na 14% laden, alsof CuttingOptimization is gecrasht, alles sluit.
Heeft u een oplossing voor dit probleem? Moeten we precies dezelfde eigenschappen hebben in de eigenschappen van de gelaste onderdelen als CO? Is het probleem met mijn Excel met de lijst van mijn profielen?
Heb je het geprobeerd met een ander stuk? Neem er 1 zo eenvoudig mogelijk (zoals een eenvoudig rechthoekig kader, zelfs als dat betekent dat je het snel moet tekenen) en kijk of het werkt of niet om te zien of het probleem van jouw onderdeel of de software komt (verkeerd geconfigureerd of om een andere reden) Ik gebruik het soms en het werkt bij ons.
Ik heb het geprobeerd met een simpele vierkante koker maar hetzelfde resultaat, alles sluit dicht. De enige manier waarop dat werkt, is wanneer ik een lijst met gelaste onderdelen in een tekening kies, maar daar ben ik niet in geïnteresseerd omdat er geen snijhoeken zijn.
Het probleem moet liggen bij de gegevens, hetzij rechtstreeks uit het Excel-bestand met de lijst met gelaste onderdelen, hetzij uit de eigenschappen in de lijst met gelaste onderdelen. Dat laatste lijkt mij echter correct.