Hallo
Na het hernoemen van mijn assemblage (van een pak en weg) in de PDM zijn alle schakels van al mijn onderdelen gebroken, weet je waarom en heb je vooral een oplossing om zonder al te veel werk te repareren?
Bedankt.
Fred
Hallo
Na het hernoemen van mijn assemblage (van een pak en weg) in de PDM zijn alle schakels van al mijn onderdelen gebroken, weet je waarom en heb je vooral een oplossing om zonder al te veel werk te repareren?
Bedankt.
Fred
Hallo
Als ik me niet vergis, is dit pictogram aanwezig wanneer de context waarin de functie is gemaakt niet open is.
Open gewoon de assemblage en de pictogrammen keren terug naar de normale modus.
Edit: gebroken link is ->x
Als de links via de Solidworks-verkenner worden verbroken, klikt u op het onderdeel in 1, verwijst u ernaar en leidt u deze om naar de juiste assemblage in 2.
Bestand vervolgens een open deel.
Open ook de assembly als de link goed is gemaakt, sla op
Hallo @sbadenis ,
Bedankt voor het antwoord, als ik dit doe dubbelklik ik op de cel en ga ik op zoek naar de juiste montage. Op dit punt wordt de tekst van de cel groen en dan doe ik het goed of vervang?
Oké, open dan vanuit het geheugen.
Aan de andere kant registreert het niet! of ik doe het niet goed!
Als je niet opent, verandert de ref niet.
Aan de andere kant heb je 2 scheidsrechters?
Als dat zo is, moet u de 2 wijzigen.
Hier is assemblage 1 hernoemd
Bewijsstuk 6 heeft zijn link verloren:
Ik klik op het onderdeel, verwijzing, ik wijzig de ref, opent het onderdeel, vervolgens de assemblage en de link wordt vernieuwd.
Geweldig, heel erg bedankt, maar denk je dat ik dit voor al mijn stukken moet doen? Geen manier om er meerdere tegelijk te doen?
Persoonlijk vermijd ik links naar andere bestanden zoveel mogelijk omdat het veel te gevaarlijk is en het snel ramt bij misbruik.
Anders om alle pack and go-links of andere kopieën te bewaren als een Visiativ projectmanager.
Maar als het bestand eenmaal is hernoemd, is er niet veel andere oplossing.
Of hack oplossing
Als veel delen met link:
Je extraheert alles wat op je record staat.
U hernoemt uw assembly zoals voorheen (de links maken zichzelf opnieuw aan omdat de link via de naam wordt gemaakt.)
U opent al uw onderdelen, dan de befaamde montage.
U bespaart onder de assemblage door alle referentie-elementen aan te vinken (in geavanceerde optie, onderdelen hernoemen of niet) en opslaan.
Links moeten worden onderhouden.
Daarna archiveren met de nieuwe naam.
Hartelijk dank voor uw hulp.
Heb een goed einde van de dag.
Fred
Graag gedaan, het belangrijkste is om er te komen, ongeacht de middelen.
Ja zeker, maar ik moet zien waarom het dit probleem voor mij creëert als ik een pak doe en ga! misschien doe ik het niet goed!
Op een pak en ga inderdaad niet normaal, tenzij je de assemblage achteraf handmatig hernoemt.
De ref wordt gedaan via de naam.