Probleem met straalafmeting van bijlage

Hallo

Hier heb ik een probleem met een straaldimensie, wanneer ik de diameter verander waarop mijn straalafmeting is, is dit wat er gebeurt:

Hier heb je het basisplan dat ik heb gemaakt:

en als ik de diameter verander:

Zoals je opmerkt, heb ik mijn twee stralen die niet meer op dezelfde plek zijn, ze blijven waar ze gebaseerd waren.

Een oplossing? 

Door Ctrl+Q te doen, blijft de fout bestaan?

3 likes

Ja, de spaken blijven waar ze zijn.

En door de beroemde "Reconstruct View" te doen = Verberg de weergave, toon dan de weergave

?

En zo niet, door een geprojecteerde weergave te plaatsen (niet in sectie) en vervolgens de weergave over te schakelen naar wireframe, om de planken te dimensioneren.

Door de geometrie te veranderen, volgen de afmetingen deze tijd? (Ik denk dat het te maken heeft met de dwarsdoorsnede ...)

Ja, ik ga er ook van uit dat het te wijten is aan de dwarsdoorsnede, en voor de hide trick show heb ik het net geprobeerd en nog steeds niets.

Ik heb echter uiteindelijk een oplossing  gevonden in de maatinstellingen, vervolgens in de bijlagelijn, in de weergave van herinnerings-/bevestigingsregels heb ik gekozen voor de bijlageregel met meervoudige onderbrekingsoptie waarmee ik de pijl naar wens kan verplaatsen en aan de straal kan koppelen. 

Test geslaagd, de kansen blijven verbonden :)

Dank u voor uw antwoord in ieder geval. 

Een klein plaatje om het resultaat te laten zien?

Hier is de foto wanneer ik mijn ribben op de juiste plaatsen leg:

Dus daar kunnen we zien dat de spaken zijn bevestigd,

en hier is hetzelfde onderdeel waarvan ik de diameter zojuist verander:

Om het type bevestigingsmiddel te selecteren, is het hier: 

Dat is :) 

1 like