Problem z "Szczotkowanym wybrzuszeniem/podstawą (gwintowanie)

Witam o/

Jak widać na moim obrazku, mam problem z tą funkcją. Stworzyłem szkic, który reprezentuje przekrój gwintu, a kiedy robię zmiennowrzecionowy występ / podstawę na śmigle, robi to za mnie bossa, ale usuwa kawałek wewnętrznej powierzchni mojej.

Jestem początkującym w tym wspaniałym oprogramowaniu, więc bądź sobą, muszę się nauczyć :)

Dziękuję

PS: Projektuję tę, aby ją wydrukować w 3D, więc wszelkie komentarze inne niż te dotyczące mojego problemu są mile widziane

śruba.sldprt

Witam

Mogę powiedzieć głupie rzeczy, ale jeśli przejdziesz bezpośrednio przez opcję "pomoc w wierceniu", otrzymasz prawidłowy gwint.   (patrz jpeg)

filletage.png

Aby to zrobić, usunę materiał, a nie go dodam. Można było zaczynać i kończyć poza pokojem.

@jeune padaSwann ;-): kreator wiercenia nie tworzy gwintu, a jedynie symboliczną reprezentację.

2 polubienia

Zobacz między innymi ten samouczek

https://www.youtube.com/watch?v=hXwCE1P02wc

I jak mówi @stefbeno

Dzięki usuwaniu materiału jest + czysty

Przyjrzyj się dobrze ^skokowi i kształtowi siatki

@+

Witam

Chcesz M14x1??? Albo co to jest???

Witam!

Której wersji SolidWorks używasz? (W zależności od tego możliwe są różne rozwiązania)

Z innej beczki, jaki jest cel i zastosowanie nakrętki po wydrukowaniu?

Jeśli jest przeznaczony do intensywnego użytkowania, zawsze możesz użyć nakrętki (nalegam na słowo nakrętka :-) ), którą możesz włożyć do reszty wydrukowanej części (zachowanie będzie jeszcze lepsze)

Sprawdź, czy Ci pasuje...

boulon_-_ac_cobra.sldprt

Witam

Jeśli jesteś w SW2016, masz funkcję tworzenia siatek 3D precyzyjnie do druku 3D. Pozwala to uniknąć tworzenia wszystkich szkiców i innych rzeczy, a także masz standardy, takie jak w przypadku reprezentacji gwintów.

@+

1 polubienie

Dziękuję za wszystkie opinie, zaczerpnąłem z niego wiele pomysłów.