Zoals je op mijn afbeelding kunt zien, heb ik een probleem met deze functie. Ik heb een schets gemaakt die het draadgedeelte weergeeft en als ik een Swept baas/basis op de propeller doe, doet het de baas voor mij, maar het verwijdert een stuk van het binnenoppervlak van mijn bout.
Ik ben een beginner op deze prachtige software, dus wees mezelf, ik moet :) leren
Bedankt
PS: Ik ontwerp deze bout om hem te 3D-printen, dus alle opmerkingen anders dan die over mijn probleem zijn welkom
Welke versie van SolidWorks gebruik je? (Afhankelijk hiervan zijn verschillende oplossingen mogelijk)
Over een ander onderwerp, wat is het doel en het gebruik van de moer als deze eenmaal is gedrukt?
Als het voor intensief gebruik is, kun je altijd een moer gebruiken (ik sta op het woord moer :-) ) die je in de rest van je geprinte onderdeel kunt plaatsen (het gedrag zal nog beter zijn)
Als je in SW2016 bent heb je de functie om 3D netten te maken precies voor 3D printen. Dit voorkomt het maken van alle schetsen en zo en je hebt de normen zoals voor draadweergaven.