Ik heb een fout die voor het eerst is opgetreden op een tekening. Hier is de fout:
En dit bericht verschijnt in een lus, dus we zijn gedwongen om de Excel-processen te voltooien.
Helaas kan ik het plan om redenen van vertrouwelijkheid niet geven, maar als iemand een idee heeft hoe ik dit probleem kan oplossen, ben ik er helemaal voor. Bedankt
Het bestand is alleen-lezen omdat het in de kluis (EPDM) is gearchiveerd, maar we hebben geen problemen met de andere bestanden die een excel-bestand bevatten.
Ik heb getest door het bestand naar mijn pc te kopiëren, het verandert niets.
Ik weet niet hoe Excel-imports worden afgehandeld in solidworks-tekeningen, ik heb gewoon een "Kopiëren en plakken" gedaan van de cellen in de tekening.
A priori is er geen Excel-bestand dat wordt gemaakt.
Als er geen oplossing wordt gevonden, ga ik terug naar de oude versie van het plan en voer ik mijn wijzigingen opnieuw uit, ook al blijft het heel vreemd en is het een beetje vervelend.
Om de beveiliging en prestaties van uw computer te verbeteren, wordt het niet aanbevolen om updates te verwijderen.
Als u geïnstalleerde updates wilt openen, klikt u op de knop Start , klikt u op Configuratiescherm, klikt u op Programma's en klikt u vervolgens onder Programma's en onderdelen op Geïnstalleerde updates weergeven.
Klik op de update die u wilt verwijderen en klik vervolgens op Verwijderen. Als u wordt gevraagd om een beheerderswachtwoord of bevestiging, geeft u het wachtwoord of de bevestiging op.
Als u de update later opnieuw wilt installeren, gaat u naar Windows Update in het Configuratiescherm en controleert u of er updates zijn. Als u wilt voorkomen dat Windows geen updates meer installeert of u niet meer op de hoogte stelt van updates, raadpleegt u Problemen met het verwijderen van updates oplossen.
Opmerking
Als u een update niet kunt verwijderen, is uw computer mogelijk verbonden met een netwerk waar updates worden beheerd door Groepsbeleid. In andere gevallen kan het voorkomen dat u een update niet kunt verwijderen omdat deze van toepassing is op de beveiliging van het besturingssysteem. Als u vermoedt dat een update die u niet kunt verwijderen problemen veroorzaakt, neemt u contact op met uw systeembeheerder of de ondersteuningsgroep van uw organisatie, zie Problemen met het verwijderen van updates oplossen.
Het probleem kwam van het Excel-bestand zelf. Het had dus niets met SolidWorks te maken. Ik heb gewoon het Excel-bestand opnieuw opgeslagen (wat het probleem oploste), waarna ik een oude versie van het SW-bestand nam en de tabel verving.
Hallo, ik raad je ten zeerste aan om tutorials of online Excel-cursussen te volgen als je wat vrije tijd hebt. Hierdoor kunt u alle bugs begrijpen en ook de oplossingen in de software zelf vinden. Succes.