Ik heb CAD-onderdelen gedownload van Michaud-Chailly, maar meestal wordt het direct in SW geopend en daarom biedt het me de automatische herkenning van de functies.?
In de help staat dat je Insert ==> FeatureWorks moet gebruiken
Maar beschuit Ik heb deze functie niet, ook al heb ik FeatureWorks ingesteld om te laden bij het opstarten van SW.
Het is duidelijk dat ik het functiepictogram niet kan vinden zoals aangegeven.
Dit is opgelost omdat ik het downloadbestand niet correct gebruikte. Het was een valse vergadering. Door het onderdeel in de assemblage te gebruiken zodra het wordt geopend, biedt het systeem u automatisch de conversie aan.
Aan de andere kant blijft het pictogram van de functie zoals u deze in uw hulp laat zien inactief, wat we ook doen.
Er is iets dat me moet ontgaan, maar het maakt niet uit, want ik heb kunnen converteren zonder het te gebruiken.
In werkelijkheid is het geïmporteerde onderdeel een soort assemblage die uit één lichaam bestaat, maar wordt gepresenteerd als een geassembleerd onderdeel.
Ik heb het pictogram verplaatst van het tabblad Assemblage naar het tabblad Algemeen voor meer veiligheid.
Dus of het biedt automatische herkenning wanneer de kamer wordt geopend, of als ik nee zeg tegen automatische herkenning, kan ik het a posteriori doen met het pictogram dat wordt aangegeven door GT22.