Hoi allemaal
Ik merk een terugkerend probleem op in mijn nomenclaturen van mechanisch gelaste samenstellingen.
Inderdaad, wanneer ik een stuklijst in tabelvorm maak met een gedetailleerde lijst van gelaste onderdelen, zou ik heel graag de optie "identieke componenten combineren" willen gebruiken, zodat ik geen verschillende artikelnummers heb voor dezelfde carrosserie die in verschillende onderdelen zit.
Komt er iemand aan?
Deze vraag interesseert mij ook!
Helaas heb ik geen oplossing om mee te nemen maar gewoon een mogelijke aanvulling: http://help.solidworks.com/2018/french/SolidWorks/sldworks/c_Bill_of_Materials_Structure.htm?verRedirect=1
Mijn probleem is dat de optie "identieke componenten combineren" zelfs met de bovenstaande aanpak niet verschijnt
Iemand enig advies?
Hoi allemaal
Ik heb mijn probleem ingediend bij de technische ondersteuning en het antwoord is als volgt:
"De uitgever is in staat geweest om het gedrag dat is waargenomen bij de explosie van uw stuklijst te reproduceren om identieke componenten te kunnen combineren.
Er is een correctieverzoek geopend bij de R&D-afdeling van SolidWorks onder het nummer
SPR 1126166 – 'BOM – Ingesprongen – Gedetailleerde cutlist – de optie 'Combineer identieke componenten' werkt niet, als 'BOM' is opgelost" "
Het enige wat we hoeven te doen is wachten op een update...
3 likes
Gefeliciteerd Julien
Eindelijk is er officieel rekening gehouden met een storing.
Vriendelijke groeten
3 likes