Hallo Ik heb een plaatwerkonderdeel gemaakt met basisfuncties van plaatwerk. Ik vouw het plaatwerk uit om vlakke sneden te maken met de functie " uitvouwen" wanneer ik het plaatwerk vouw met de functie " buigen ", geeft Solidworks mij de volgende foutmelding: " Dit onderdeel bevat functies die niet kunnen worden uitgevouwen " Ik heb echter al materiaalverwijderingen of fractioneringen in mijn kamer. Het is wanneer ik meer wil toevoegen dat het vastloopt. Heb je enig idee? Vriendelijke groeten
Het probleem komt van uw geplette basisplaat 1-functie, u hebt het vakje aangevinkt om de standaardinstellingen te overschrijven. Door het uit te vinken werkt het
Hallo In feite is het blijkbaar de waarde van de dikte in de basisfunctie (gevouwen basisplaat) die het probleem is. 1,0E-4 mm, of 0,1 micrometer, is echt heel dun voor het plaatwerk van een stoel. Ik sta liever ... SolidWorks keurt ook 1.0e-3 mm af, maar accepteert 1.0e-2 of hoger.
Merk op dat de " Transition Fold" plaatwerkbasisfunctie een snellere en eenvoudigere definitie van de geometrie mogelijk maakt... Stoel3.SLDPRT (302.5 KB)
Ja, er was inderdaad een probleem met de dikte dat ik niet had gezien. Bedankt ook voor de overgangsvouwen, ik had deze functie nog nooit gebruikt. Nogmaals bedankt
Erg blij je te verwelkomen op het forum, ik hoop dat je ons ook zult helpen bij het oplossen van enkele problemen.
Kun je in je profiel beschrijven wat je binnen Visiativ doet, want de marktsectoren zijn niet erg zinvol (is het pure verkoop, technische ondersteuning voor verkoop of na verkoop, enz... enz... )