Probleem met de stuklijst in een assembly

Hallo, ik heb een heel eenvoudig probleem in een tekening van een grote assemblage, wanneer ik mijn stuklijst maak, mis ik er onderdelen in, dus ik heb gecontroleerd of deze onderdelen niet zijn uitgesloten van de stuklijst in de parameters ervan op mijn assemblage en dat zijn ze niet. Het lukt me echter niet om ze in mijn nomenclatuur te krijgen.  Heeft u een oplossing om het verschijnen van een onderdeel in de nomenclatuur te forceren? 

Zijn het losse onderdelen en geen mechanisch gelaste carrosserieën in dezelfde ruimte? Cra: Ik heb al het probleem gehad met onderdelen lichamen, maar verder zie ik het niet.

1 like

Ja, het zijn aparte kamers

Heeft u oppervlaktedelen?

of onderdelen die in stap zijn geïmporteerd

@+

1 like

Zitten deze onderdelen in een subset?
Controleer de BOM-instellingen versus BOM-parameter in de configuratie-eigenschappen.

4 likes

Hallo, ik heb mijn probleem opgelost door een stuklijst in tabelvorm door te nemen en ik heb mezelf de kleine onderdelen uitgesloten die ik niet nodig had of de onderdelen die we al gemonteerd kopen. 

een beetje werk, maar dat komt omdat ik niet degene was die de montage deed. we gingen nog steeds van 240 stuks naar 86 lol ... In mijn geval was het voldoende om elk van mijn subassemblages in te voeren en de onderdelen uit te sluiten van de nomenclatuur, aangezien we het geassembleerde  onderdeel rechtstreeks kochten ^^  nogmaals bedankt voor je hulp.

1 like

Je hoeft alleen maar de vraag te sluiten

Door mijn probleem te controleren op het meest adequate antwoord

Hierdoor kunnen andere leden met hetzelfde probleem

om het juiste antwoord net onder de vraag te vinden

@+ Fijne dag verder ;-)

2 likes