Ik maakte een plan met verschillende aanzichten. Ik had presentatiebladen waarop ik bepaalde delen had geïsoleerd. Vellen die ik meerdere keren heb kunnen printen, op verschillende momenten van het ontwerp. Ik beheers nog niet alle subtiliteiten van het afdrukken van deze vellen, maar het werkte.
Sinds gisteren, groot probleem, de tabbladen "bladen" bestaan nog steeds. Ik kan ze nog steeds afdrukken, zolang ik ze niet aanraak, maar op elk van deze presentaties heb ik geen toegang meer tot het "frame" van het venster, de tekening is nog steeds zichtbaar, door erop te klikken, voer ik de tekening in, ik kan de schaal wijzigen, wijzigen, maar dit alles binnen een frame (dat vetgedrukt is getekend) dat ik niet meer kan doen Reis terwijl het spoor van het vel papier van plaats wisselt.
Op het spoor van dit vel papier kan ik een nieuw venster invoegen met het commando met dezelfde naam, maar het wordt over de tekening heen gelegd die al op het vel staat.
Ik realiseer me dat dit moeilijk uit te leggen is en ik hoop dat ik me verstaanbaar heb gemaakt.
Kan een expert me vertellen welke verkeerde manoeuvre ik moest maken en wat de oplossing is om uit het probleem te komen?
Of er moet ergens een slot zitten, zoals Lucas Prieur zegt
Of een probleem met het selectiefilter
Of misschien heb je het bewerkingsverhaal, de basiskaart of het blad nodig (klik met de rechtermuisknop op het blad / bewerk de basiskaart of het blad)
Als ik op het presentatieblad buiten het tekengebied dubbelklik, kom ik op het algemene blad terecht, met de mogelijkheid om in of uit te zoomen. Zo kan ik het (witte) spoor van het vel papier vinden; Maar er is geen spoor van het raam dat ik bijvoorbeeld zou kunnen verplaatsen om het op het vel papier te verplaatsen.
Bovendien, als ik dubbelklik met het wiel, positioneer ik mezelf op het tekengebied en niet meer op het spoor van het vel. Daar zie ik, door op de tekening te klikken, de dikke zwarte omtrek weer tevoorschijn komen en zit ik weer direct in het vliegtuig.
Op het eigenschappenpaneel is het display niet vergrendeld.
Antwoord geven aan Tomalan:
Niets wordt weergegeven als geselecteerd in het eigenschappenpaneel. En trouwens, tenzij ik de tekening invoert door te dubbelklikken op de tekening, kan ik niets selecteren, noch met de muis, noch met het slimme filter.
Ik zie niet in wat het bewerken van de basiskaart is, tenzij het gebeurt in de print configuration manager. En nu kan ik niets zien en ik heb geprobeerd aan te passen wat toegankelijk was zonder resultaat.
Ik bevestig een scherm om misschien meer info te geven
Ik geloof niet dat het een probleem met de grafische kaart is, omdat ik hetzelfde probleem heb met twee verschillende computers voor hetzelfde document, en geen probleem als ik een nieuw document open.
Het is waarschijnlijk door van de ene computer naar de andere te gaan, met de map op een USB-stick, dat de vensters zijn gewijzigd of de lagen zijn gewijzigd.