Ziezo, ik ben een titelblok aan het maken om al mijn tekeningen te standaardiseren. Natuurlijk maak ik tegelijkertijd aangepaste eigenschappen met behulp van de aangepaste eigenschappeneditor, zodat ik ze voor elk nieuw onderdeel kan gebruiken en dat elk stukje informatie vervolgens voor elke tekening in mijn cartridge kan worden geïntegreerd.
Maar hier is het ding, na het maken van mijn aangepaste eigenschappen en vervolgens het opslaan in de juiste map, open ik het in het dialoogvenster (aangepaste eigenschappen) aan de rechterkant van het scherm en het geeft deze foutmelding weer: zie bijlage .
Na veel dingen te hebben geprobeerd, zelfs het opnieuw maken van een bestand enz., vertelt het me dat mijn bestand een syntaxisprobleem heeft ...
Ziezo, ik hoop dat je me kunt helpen de oplossing te vinden.
Ja, het is waar, het is een klein detail dat ook mijn aandacht had getrokken, maar het is slechts een interpunctie om de foutzin af te maken. Zie bijlage . Het bestand is correct geschreven in de originele map (een ander bestand waarmee ik het ook heb geprobeerd).
Voordat ik dit bericht publiceerde, was ik deze link tegengekomen, helaas gaat deze niet over dezelfde fout. Maar dankzij deze opmerking heb ik een beter begrip van de soorten extensies die aan deze bestanden zijn gekoppeld.
Hallo, alsjeblieft, het maakt niet uit wat het probleem is, maar ik smeek je om de naam van het bestand te corrigeren, op een maandagochtend is het piqué!! :)
precies, het bestand "PRT" verwees naar "Sjabloon"
als de naam van het formulierbestand is gewijzigd, moet u het juiste bestand opnieuw naar de PRT of DOT verwijzen... (vandaar het idee om het op te laden)
Maar ja, met het formulierbestand vinden we misschien iets...