Probleem met globale variabelen en vergelijkingen

Hallo

Zou je je stuk kunnen opsturen als dat mogelijk is?

Wat bedoel je met parameter?  Is het mogelijk om SW cache bestanden te "rebooten" of te verwijderen, ik heb echt de indruk dat het een bug is! Het is me gisteren gelukt om een globale variabele in te voeren en deze te koppelen, en sindsdien niets. Zelfs in dezelfde kamer of het kopiëren van de kamer, probeerde ik precies hetzelfde opnieuw te doen, maar onmogelijk!!

Hallo DBZ,

Ja, het was gisteren met dit stuk dat ik erin slaagde een variabele in te voeren en uit het niets!!!

vezels.sldprt

Ik begrijp het ook niet echt, ik heb zonder problemen een "lengte" -variabele in je kamer toegevoegd, ik stuur het naar je terug om te zien ...

Vriendelijke groeten

vezels.sldprt

Oeps, sorry foutje in mijn antwoord.

Bedankt, maar... Ik geef het je in de roos:)

SYNTHAXE ERROR, levert het je een hoek op:)

(zie de screenshot), het kruisje geeft een synthaxis fout aan!

capture2.png
2 likes

Neem hier een kijkje (als je de betreffende update hebt gedaan, kan dit een aanwijzing zijn):

https://www.solidworks.com/sw/support/techkb3072630.htm

U kunt ook zien met SolidWork Rx.

3 likes

Werkt heel goed ook op mijn testwerkplek door je solidworks te openen via Solidworks Rx

cf afbeelding en vertel ons of het werkt

rx.png
1 like

Hallo MaD,

Nee, nog steeds niet. Ik heb een diagnose uitgevoerd en Rx uitgevoerd, maar het probleem blijft hetzelfde.

Het is nog steeds gek om te denken dat een globale variabele die gisteren is gemaakt werkt en dat het nieuws voor jou werkt, maar dat thuis wordt weergegeven als een "syntaxisfout"!!

*sorry dat ik er niet genoeg van heb gelezen, met minder fouten is het beter!

Hallo MaD,

Nee, nog steeds niet. Ik heb een diagnose uitgevoerd en Rx uitgevoerd , maar het probleem blijft hetzelfde.

Het is nog steeds gek om te denken dat een globale variabele die gisteren is gemaakt werkt en dat het nieuws voor jou werkt, maar dat het in mijn geval wordt weergegeven als een "syntaxisfout"!!

dbz is misschien op de goede weg, verschillende zoekresultaten op het net melden hetzelfde probleem voor SW2015 SP4.0. Voer de fix uit die door dbz wordt gegeven of schakel over naar SP5.0.

Vriendelijke groeten

1 like

+1 voor DBZ!

2 likes

Ik had het niet gezien, maar inderdaad, waarom zou je in SP4 verblijven? 

Ik zag het net ook! Het is in het Engels

Dank aan jullie allemaal.

Ik heb de KB3072630 update uitgeschakeld en SW gerepareerd door de dbz-link te volgen.

Het werkt!

Nogmaals bedankt en tot ziens... Ik heb al een andere vraag:)

Super blij met de beschikbaarheid van mensen van het forum!

We kunnen sluiten

Ja, maar ik denk dat het leuk zou zijn geweest om het antwoord van dbz als het beste antwoord te beoordelen!

4 likes

Sorry d.roger ik heb de functies van het forum nog niet onder de knie (ik klik op wat?)

Ik maak er ook gebruik van, want ik heb zojuist een ENORME doorn in mijn zij gesneden. Ik denk dat in het kielzog hiervan, de manipulatie gewoon het probleem van het weergeven van al mijn SW-pictogrammen heeft opgelost . Te mooi, ik kan mijn stukken eindelijk visualiseren als een icoon :)

Ik ben het ermee eens, het antwoord van dbz zou meer hebben verdiend dan het mijne!

2 likes

Je hebt een video in de help die uitlegt hoe je dit moet doen: http://www.lynkoa.com/aide

Dit wordt uitgelegd in de gemarkeerde: De vragen "Algemene en goede praktijken"

Het juiste antwoord op je vraag is naar mijn mening het antwoord waar dbz schrijft:

Neem hier een kijkje (als je de betreffende update hebt gedaan, kan dit een aanwijzing zijn):

https://www.solidworks.com/sw/support/techkb3072630.htm

U kunt ook zien met SolidWork Rx.

Vriendelijke groeten

1 like