Problem z Solidworks Symulowanie konstrukcji blachowej ze zbrojeniem

Cześć wszystkim,

Chcę wykonać symulację odkształcenia blachy stalowej ocynkowanej, po dociśnięciu w punkcie Ø100mm z siłą 100N.

Jestem nowy w module, nigdy wcześniej go nie robiłem.

Ta blacha o wymiarach 2000 * 800 mm ma przyklejone wzmocnienie omega w celu jej usztywnienia.

Bez względu na to, jak bardzo staram się wszystkiego, muszę mieć problem z kontaktami. "Element belki nie jest prawidłowo połączony z elementem powłoki/objętości"

Czy ktoś może mi powiedzieć, czy widzi jakieś szokujące rzeczy w drzewie symulacji?

W załączeniu znajduje się ekran modelu

Dziękuję Wam wszystkim

capture.jpg
1 polubienie

Witam

Czy Twoje funkcje są połączone??? Myślę, że masz kawałek wielobryłowy???

1 polubienie

Absolutnie
 W moim egzemplarzu są dwa korpusy, jeden z blachy, a drugi ze spawanego mechanika.

Zobacz ten link między innymi

http://www.leguide3d.com/profiles/blogs/simulation-pr-sentation-simulation-avanc-e

http://api.ning.com/files/wwXOq8TjJKubKP7gsyIAnjFgrLi0BE9MhQoHCjotrWQfvKLUVNap5lbwacMRGnn*9YC2TURaFRKAUnMEwgf490OGPOoPWtnC/FormationenligneProblmatiquesavancessimu.pdf

@+

Czy zostały one połączone??? Myślę, że symulacja nie lubi wielu ciał w pomieszczeniu.

1 polubienie

Simulation Xpress akceptuje tylko jeden obiekt, ale Simulation obsługuje je (normalnie) bez żadnego problemu.
Z drugiej strony prawdą jest, że ogólnie rzecz biorąc, połączenie wiązki i głośności nie jest świetne.

A więc 2 możliwości:
- albo przedefiniować kontakt między ciałami;
- lub upewnij się, że masz tylko objętość, z drugiej strony będzie cięższy pod względem siatki.

Cześć wszystkim,

Dziękuję za odpowiedzi, udało mi się zbłądzić.

Z drugiej strony wynik nie jest spójny, mam więcej odkształceń (29mm) ze zbrojeniem niż bez zbrojenia (4mm)

Swoją drogą, to spójne 4mm wysięgnika na blasze o grubości 1mm z 10kg na tarczy 100mm?)

W załączeniu zdjęcia z etapów. Oczywiste jest, że nie podążam za tym ruchem