Probleem met baas/basis geveegd

Hallo!

Ik ben het frame van een motorfiets aan het maken. Nadat ik de schetslijnen heb gevormd om het eerste deel van mijn frame te maken, probeer ik het met het gereedschap te vormen. Maar SolidWorks weigerde! Ik begrijp niet wat er aan de hand is. Heeft u enig idee waar dit probleem vandaan komt? Bij voorbaat dank! :)

probleme_solidworks.png
1 like

Hallo

Staan de twee schetsen in sterke lijnen? Ik heb de indruk dat die in Ø in aanbouw is? En zo niet, zet schets 42 dan als constructielijn.

1 like

Als het niet werkt, kun je nog steeds een loodrecht vlak maken aan het einde van de rechterkant en je baas doen

Een domme vraag, maar zijn deze twee schetsen in de assemblage of in een deel? Als ze niet in een kamer zijn, denk ik niet dat het mogelijk is. Om ze in een onderdeel te zetten, hoef je alleen maar naar de montage te gaan ==> nieuw onderdeel en het schetsplan te kiezen en het vervolgens om te zetten om de baas Svt de andere schets te maken die zal worden gedeeld

1 like

Manu67, ik ga hier naar kijken en ik zal je meer vertellen . Dank u voor uw antwoorden. :)

Dat is niet erg, dat is gelukt: ik heb de optie "Cirkelvormig profiel " gebruikt in plaats van "Schetsprofiel".

Ik was niet in "montage" maar mooi en goed in "stuk". En de cirkelvormige basis was goed in doorgetrokken lijn. Het was de screenshot die de indruk wekte van een onderbroken lijn. :)

Heel erg bedankt voor je hulp! 

probleme_solidworks_2.png

Geen probleem, het belangrijkste is dat het werkt.

Als het gaat om het maken van een buisframe, is het beter om SW mechanisch lasgereedschap te gebruiken.