Ik heb een probleem dat ik niet begrijp, in mijn pc-scan heb ik een schets die verticaal wordt weergegeven maar niet verticaal (recht) is, gebouwd op een basisvlak en die een niet-platte scan genereert (waarop ik niet kan vertrouwen om te schetsen) Ik weet dat ik het probleem kan oplossen door het evenwijdig aan een andere lijn te plaatsen Maar ik begrijp niet hoe het mogelijk is dat Solidworks me verticaal laat zien terwijl dat niet zo is. Ik probeer het te begrijpen, als iemand weet waar het probleem vandaan komt, zou ik graag willen weten :)
Hallo, na wat testen zie ik niet in waarom hij met het juiste plan het coördinatensysteem zou hebben veranderd.
Aan de andere kant, als ik een schets op het juiste vlak maak, is deze goed georiënteerd, dus ik raad je aan om tijd te besparen om hetzelfde te doen, het vierkant op te suppen voor een nieuwe en dan te vegen.
Maar het blijft hoe dan ook een mysterie aangezien de schets op het juiste vlak stond.
@ Zozo_mp, het verklaart niet waarom we deze 1° hebben, die meestal op een origineel plan is, want als ik ga, heeft een nieuwe schets zich goed georiënteerd. Als het een plan was dat in relatie tot iets anders was gemaakt, zou ik het kunnen begrijpen, maar nu ben ik aan het drogen.
Hier, wat jou of mij betreft, zijn we meer in patch-modus om geen tijd te verspillen aan ontwerp. :)
bedankt ja, dat is wat ik deed, maar in logica begrijp ik niet hoe het mogelijk is dat op een origineel vlak de verticaal op 89° staat in plaats van 90°
Inderdaad, in patch-modus hebben we geen oplossing. ;-)
Ik heb tot in detail gekeken, maar ik heb geen verklaring voor het feit dat het vlak, hoewel correct, de verticale beperkingen niet zijn.
Soms heb je bij een beschadigd bestand niet de indruk dat alles in orde is, maar is het nog steeds beschadigd. Hoe dan ook, voor nu ben ik aan het drogen.