Ik heb een probleem in een van mijn assemblages waar er twee symmetrische componenten zijn (waarvan ik een symmetrische versie heb gemaakt).
Pb: Elke keer als ik mijn assemblage heropen nadat solidworks is gesloten, vindt het niet langer de symmetrische versie van de onderdelen (zie afbeelding: de groene delen aan de rechterkant zijn de versies die symmetrisch zouden moeten zijn).
Om het probleem op te lossen is niets eenvoudiger, ik ga naar "symmetrische component" in mijn constructieboom, ik voer de functie opnieuw uit (ZONDER IETS AAN TE PASSEN!! gewoon scrollen met de pijlen dan ok) en de componenten zijn weer symmetrisch.
Als het op zich niet serieus is, wordt het elke keer een beetje vervelend om dit te doen... Dus als je weet waar deze bug vandaan kan komen..
Dus ja, mijn onderdeel heeft al een symmetrische versie (nog een configuratie) en in de symmetrische componentfunctie heb ik "symmetrische versie maken" geselecteerd. Daarna is er altijd de oplossing om de functie "symmetrische component" niet te gebruiken en de symmetrische versie van mijn onderdelen zelf in de assemblage te plaatsen, maar ik had deze bug graag willen begrijpen, want zolang solidworks niet gesloten is, werkt alles prima...
Om mijn assemblage in zip te zetten, denk ik niet dat ik de autorisaties aan het werk heb.
En niet voor de Q-bedieningselementen, ik ben degene die het in de... Sorry^^
Ik denk dat ik de symmetrische configuratie van mijn kamer zal gebruiken, zelfs als het beperkingen zal toevoegen, maar het zal me in ieder geval niet meer storen:)
In feite is het de optie "symmetrische versie maken" van de functie "symmetrische componenten" die correct werkt, maar is uitgeschakeld bij het opnieuw openen van solidworks...