Probleem met de concentratie van randen van de functie "Combineren"

Hallo

Heb je ooit zo'n probleem gehad??? Zodra ik de combinatie van de 2 lichamen doe, heb ik een concentratie van randen die op een punt samensmelten...!

Gewenst resultaat voor combinatie:

Probleem na combinatie:

2 uur proberen op te lossen, maar ik kan het niet...
Sorry, om privacyredenen kan ik het 3D-gedeelte niet toevoegen.
Ter info, ik zit op SW 2022 SP5.0

Bedankt voor je hulp, geweldige community! :grinning:

Hallo
Ik kan me niet herinneren dat ik dit soort problemen had, maar wat heb je geselecteerd in termen van de instellingen voor lichaamsfusie?

1 like

Hoi Cyril,

Laten we het erop houden dat ik niet veel keus heb.
SLDWORKS_UAqWYpZ9t0

Na overleg met iemand van mijn ontwerpbureau kan het komen van de rompfunctie...

Hallo
Ik denk dat je "Common" al hebt getest.
Afhankelijk van uw modellen kan er nog een oplossing zijn.
Als het tweede deel het volume is dat uit het platte vlak steekt, kunt u het platte oppervlak extraheren, het model met dat oppervlak doorsneden en vervolgens de twee volumes samenvoegen.

1 like

Hallo
Ik heb gewoon getest en het is erger ... :laughing:
Ik heb al geprobeerd om de gezichten te extraheren, opnieuw te snijden enz... Maar het probleem is hetzelfde bij het samenvoegen.
Ik heb een voorsprong, en dat is om op mijn vakanties te werken voordat ik de romp doe. Ik hou je op de hoogte.
Bedankt voor je hulp in ieder geval :wink:

1 like

Probleem opgelost! Ik heb de externe bladeren verwijderd die de interne bladeren hebben verwijderd die voorheen door de rompfunctie waren gemaakt.
Ik was in staat om de combinatie van de 2 lichamen te doen, daarna heb ik de binnen- en buitenbladeren toegevoegd en geen probleem.
Bedankt @Cyril_f voor je hulp :v:

1 like