Ik heb verschillende configuraties gemaakt voor een extractierooster, maar die werken niet :(
Tot nu toe hebben mijn configuraties altijd gewerkt, maar nu verander ik gewoon een dimensie van mijn configuraties en wanneer ik een andere configuratie neem, blijft de beoordeling hetzelfde als de laatste die ik in de vorige configuratie heb gedefinieerd...
Kortom, ik verander de diameter van het plukken op de ene configuratie, ik ga verder met de volgende, ik plaats een andere diameter en als ik terugga naar mijn eerste configuratie, heeft deze de diameter van de tweede configuratie opgeslagen ... Het volstaat te zeggen dat het op dat moment geen zin heeft om configuraties te maken:(
U kunt met de rechtermuisknop op de betreffende dimensie klikken en "configureren" kiezen, en daar vindt u de lijst met deze waarde volgens de configuratie.
Is het overal dezelfde waarde? Het moet dus voor elke regel worden gewijzigd.
Haaa, verdomme, ik was vergeten dit kleine vervolgkeuzemenu te wijzigen!
Bedankt voor de tip;)
@gt22 sterker nog, aangezien ik in een vrij groot gebouw vrij grote netwerken heb opgezet, geven de leden van het Europees Parlement niets, ik heb ze niet nodig... Soms haal ik stukjes netwerk eruit om ze in productie te nemen, maar dat is alles... Momenteel hoef ik alleen nog maar een grafische weergave te renderen. En aangezien ik vrij snel moet gaan, heb ik niet de tijd genomen om een familie van onderdelen te maken (vooral omdat ik maar 3 configuraties hoef te maken voor mijn raster!