Het probleem van de witte kleur in tekening

Hallo

Ik ben op zoek naar een afbeelding in een tekening. Het is een logo met de opschriften in het wit en de achtergrond in het zwart. Het probleem is dat wanneer ik "Invoegen/Afbeelding/Mijn afbeelding.*" doe, het wit transparant wordt en aangezien ik er een zwart oppervlak op wil zetten, wordt het schrift ook zwart... Ik heb alle mogelijke formaten voor het exporteren van afbeeldingen geprobeerd, elke keer hetzelfde.

Is het te wijten aan een optie die ik niet ken?

Bij voorbaat dank.

En als je je afbeelding gewoon op een oppervlak zet

En dat je dit oppervlak daarna op je tekening zet

In de afbeeldingsopties is de transparantie natuurlijk "Geen"

In de afbeeldingsopties is de transparantie natuurlijk geen. Ik ging zelfs zo ver dat ik een slecht wit vierkant op verf maakte om te controleren. Er was nog steeds het probleem van de transparantie.

Ik heb toch een oplossing gevonden, in plaats van in te voegen via "insert/image" heb ik dat gedaan via "insert/object" en heb ik de afbeelding in .bmp geselecteerd (het enige formaat waar het de afbeelding weergeeft en niet het pictogram).

Dus ik kon mijn logo invoegen en het blijft schoon. Het beste is om de afbeelding op schaal 1:1 te hebben, omdat het er niet goed uitziet om het uit te rekken na het invoegen.

Fijne dag!

1 like

Als het voor de cartridge is, moet je inderdaad door het invoegen van objecten gaan en u bmp invoegen