Hallo, ik heb een probleem met de kleur van de gezichten die verdwijnt als ik een groef invoeg. Ik kan de kleur verwijderen en terugplaatsen, het is altijd hetzelfde (zie foto).
Dank u voor uw antwoord. Ik zou de kleur van de andere kanten niet willen veranderen, dat is het probleem. Er moet een manier zijn om de kleur van dit nieuwe gecreëerde gezicht te veranderen?
Hallo, wordt uw kleur toegepast op gezicht/gezicht of volume? Als het op volume is (vooral als er maar één is), is er geen reden voor een kleurverandering. Aan mijn kant wordt het beheerd door de lijst met materialen waar ik bijvoorbeeld een bruine kleur heb voor hout.
Aan de andere kant, als het een basisvolume in aglo is met een textuur op de vlakken om de strat te simuleren, is het iets anders .
Aan de andere kant heb ik ook problemen met "persistente" kleuren in het geval van meerdere volumes in dezelfde kamer en soms verliest hij zijn verstand en houdt hij niet de juiste kleuren bij (al gemeld aan de hotline, maar tot op heden geen antwoord)
Hallo @FUZ3D ja, het is een agglo-basis waar ik een standaardkleur in het materiaal heb en dan een kleur aan mijn boven- en onderkant voor de kleur van de melamine. En als ik een bewerking doe aan een kant waar het gezicht in tweeën wordt gescheiden (zoals bij de groef), verliest het de kleur en is het onmogelijk om het terug op het gezicht te plaatsen, maar ik zie het aanwezig, maar het wordt niet weergegeven op de visual.
Er is ook de oplossing op uw panelen om aan elke kant een volume te maken waar melamine is, aangezien het in ieder geval een bepaalde dikte is, waar u zeker rekening mee moet houden voordat u gaat bewerken. Aan de andere kant , als je een groove introduceert, moet je "alle volumes" zeggen (wat standaard zou moeten zijn).
Maar het is niet onmogelijk dat SW nog steeds zal buggen als het meerdere volumes maakt.
@FUZ3D Ik heb deze oplossing al geprobeerd, maar het resultaat is hetzelfde :/
Nadat ik op SW 2016 ben, zeg ik tegen mezelf dat dit probleem misschien op SW 2020 of 21 zal worden opgelost... Ik moet migreren wanneer de stabiele versie wordt uitgebracht.
het is een probleem dat ik altijd heb gekend onder SW (sinds 2009 wat mij betreft): zodra SW een volume of een oppervlak snijdt, bestaat het risico dat het niet dezelfde textuur aanbrengt en soms zelfs als je het forceert, weigert. (Al gemeld bij de hotline)
Soms is het beter om je eigen stuk te maken en pas aan het einde de texturen aan te brengen.