Probleem met het invoegen van de lasnaadtekening

Hallo allemaal,

Ik wil een tekening maken van een assemblage inclusief een mechanisch gelast onderdeel, waarin ik lasnaden heb ingevoegd (met mechanisch gelaste functie) en wanneer ik mijn tekening van deze assemblage maak, verschijnen alleen de lasnaden van de assemblage, geen manier om de lassen van mijn onderdeelbestand te laten verschijnen.

Ik zit op Solidworks 2014 (SP4.0 denk ik)

Het is niet gemakkelijk om mijn probleem goed uit te leggen, ik hoop dat ik precies genoeg ben geweest. Een student die in een staat van lul is voor zijn project.

Dank u voor uw antwoorden.

Hallo

Als je invoegt==> objecten van het model en je selecteert Soldeer aspect en dan valideer je...

1 like

AC COBRA 427,

Bedankt voor je antwoord, dat is wat ik doe, maar het laat me alleen de snoeren zien die in de montage zijn, niet die in mijn kamer

Ok en dit soldeer wordt weergegeven in de MEP van de kamer??

1 like

In feite heb ik meerdere lassen, ik heb lassen in mijn assemblage en in mijn mechanisch gelaste onderdeel, en op de tekening zie ik alleen die van de assemblage. En ik wou dat ik ze allemaal kon posten.

Ik heb net geprobeerd een tekening te maken met mijn deel alleen en de lasnaden verschijnen...

Kunt u uw asm met de onderdelen en de MEP in een Zip-bestand piur tester zetten???

1 like

Bedankt voor de aandacht die je aan mijn probleem besteedt, ik heb mijn bestand in de bijlage gedaan, de tekening is er een die ik leuk vond, maar het heeft hetzelfde probleem

guide.zip

Op welk onderdeel moet je gelasten???

1 like

Het is oké, ik zag net dat het op de gelaste constructie zit

1 like

Heb je het probleem gezien dat ik heb?

Ik heb gezien, maar op dit moment niets bereikt... Maar ik blijf zoeken...

1 like

In ieder geval heel erg bedankt, ik heb gisteravond mijn avond doorgebracht met kijken en ik heb me erbij neergelegd om hulp te vragen

Geen manier om er te komen... Maar wat ik raar vind, is dat wanneer ik het model bekijk en ik breng het frame terug naar de Europarlementariër, de poster last wanneer ze worden ingevoegd?!?

1 like

Om 2 weergaven over elkaar heen te leggen met een weergave van het onderdeel en een van de montage die ik niet zie ...

Er is nog een andere oplossing die zal werken; dat zou zijn om de lassen in de montage opnieuw te doen... Maar ik vind het niet heel logisch dat de lasnaden van het onderdeel niet worden weergegeven in de MEP van de assemblage?!

1 like

@ Cobra / pierrejean96

op oudere versies

De lasnaden zijn gemaakt door middel van een veegoperatie

die werden genoemd om er zeker van te zijn dat ze zouden volgen

en maakte lasbestanden

@+ ;-)

1 like

Ja, tot 2011 was er een lasfunctie die onderdelen creëerde... Maar ze hebben het principe verlaten en dat is echt jammer...

1 like

Ik heb geprobeerd ze rechtstreeks in de assemblage te plaatsen, maar het werkt niet... Om ze in de assemblage te plaatsen, moeten het 2 verschillende onderdelen zijn, anders heb ik het slecht gezegd. Ik heb me erbij neergelegd om ze één voor één weer op de tekening te zetten, wat werkt is echt slecht...

1 like