Ik wil een tekening maken van een assemblage inclusief een mechanisch gelast onderdeel, waarin ik lasnaden heb ingevoegd (met mechanisch gelaste functie) en wanneer ik mijn tekening van deze assemblage maak, verschijnen alleen de lasnaden van de assemblage, geen manier om de lassen van mijn onderdeelbestand te laten verschijnen.
Ik zit op Solidworks 2014 (SP4.0 denk ik)
Het is niet gemakkelijk om mijn probleem goed uit te leggen, ik hoop dat ik precies genoeg ben geweest. Een student die in een staat van lul is voor zijn project.
In feite heb ik meerdere lassen, ik heb lassen in mijn assemblage en in mijn mechanisch gelaste onderdeel, en op de tekening zie ik alleen die van de assemblage. En ik wou dat ik ze allemaal kon posten.
Bedankt voor de aandacht die je aan mijn probleem besteedt, ik heb mijn bestand in de bijlage gedaan, de tekening is er een die ik leuk vond, maar het heeft hetzelfde probleem
Geen manier om er te komen... Maar wat ik raar vind, is dat wanneer ik het model bekijk en ik breng het frame terug naar de Europarlementariër, de poster last wanneer ze worden ingevoegd?!?
Er is nog een andere oplossing die zal werken; dat zou zijn om de lassen in de montage opnieuw te doen... Maar ik vind het niet heel logisch dat de lasnaden van het onderdeel niet worden weergegeven in de MEP van de assemblage?!
Ik heb geprobeerd ze rechtstreeks in de assemblage te plaatsen, maar het werkt niet... Om ze in de assemblage te plaatsen, moeten het 2 verschillende onderdelen zijn, anders heb ik het slecht gezegd. Ik heb me erbij neergelegd om ze één voor één weer op de tekening te zetten, wat werkt is echt slecht...