Installatieprobleem met SOLIDWORKS-studentenversie

Hallo

Ik ben Solidworks 2014 SP2.0 aan het installeren, maar de installatiemanager geeft me de volgende melding:

"Er zijn extra bestanden nodig op basis van uw selecties.

Klik hier voor een lijst met bestanden

Navigeer naar de locatie met alle benodigde bestanden, bewerk de geselecteerde producten of schakel downloads in om de ontbrekende bestanden op te halen.

Iemand heeft een verklaring alstublieft.

Bedankt

Uw installatie-dvd is niet compleet, of het zoekt op internet naar de nieuwste versie, namelijk de sp5 en mislukt.

Ik installeer het vanaf de officiële solidworks-website sinds ik student ben

Uit het geheugen moet u de studentenversie (.iso) downloaden en installeren met de sleutel die u van uw school hebt gekregen.

Heb je een zeefdruk?

Er is een screenshot bijgevoegd

Trouwens, ik heb een sleutel gekregen, ik heb zojuist een formulier op de site ingevuld met de naam van mijn instelling en mijn e-mailadres van de instelling, en ze gaven me toestemming om de Solidworks-studentenversie te downloaden.

capture.png

Ik denk dat de studentenversie een standaard is zonder gereedschapskist en zonder aanvulling.

Dus, zoals te zien is op de afbeelding, wijzigt u niet het eerste vak waar het een ander aanvullend product is (sommige zoals samenstellen vereist een specifieke sleutel)

Ik heb de gereedschapskisten verwijderd, ik heb alleen Solidworks achtergelaten, maar het probleem blijft bestaan.