Ik ben op zoek naar BatchConverter om eenvoudig alle tekeningen, STEP- en PNG-afbeeldingsbestanden uit mijn 3D-modellen te extraheren om ze in ons ERP te integreren. Ik loop echter tegen een probleem aan: BatchConverter lijkt alleen bestanden te verwerken die al in de lokale cache van mijn machine staan.
Dit betekent dat tekeningen die zich alleen in de cloud bevinden, niet in aanmerking worden genomen tijdens de zoekopdracht. Ik heb niet alle tekeningen op mijn computer geopend, wat de gegevensextractie ernstig beperkt.
Ben je dit probleem ooit tegengekomen? Kent u een bepaalde oplossing of configuratie voor BatchConverter om bestanden rechtstreeks vanuit de cloud te openen zonder door de lokale cache te gaan?
Hallo Heb je geprobeerd een map uit de cloud te selecteren. Als het de bestanden herkent, zou het moeten werken. Ter info: tussen elke poging is het beter om batchconverter te sluiten en vervolgens opnieuw te openen
Het lijkt erop dat niet alle Mycad-tools compatibel zijn met de 3Dexperience: (Wees ook voorzichtig met de versie van Mycad tools die je gebruikt - Uit het geheugen moet je een versie hebben die hoger is dan de 2022-).
Met de tools " Limit Compatible" kunt u door documenten bladeren in de 3Dspace van uw 3DEXPERIENCE-tenant om ze te verwerken, maar het resultaat zal lokaal op uw werkstation staan en de gewijzigde bestanden kunnen niet worden bijgewerkt in de 3DEXPERIENCE.
Er staat dat je op het 3dExperience-logo van batchConverter moet klikken: