Hallo
In de ontwerpbibliotheek op Solidworks 2012 zie ik niet alle bestanden die in de mappen staan.
Hoe zorg ik ervoor dat alle bestanden worden weergegeven?
2014-11-25_101935.pdf
Hallo
In de ontwerpbibliotheek op Solidworks 2012 zie ik niet alle bestanden die in de mappen staan.
Hoe zorg ik ervoor dat alle bestanden worden weergegeven?
Hallo
Welke formaten zijn onzichtbare bestanden?
Hallo
Welke formaten zijn onzichtbare bestanden?
Hallo
De 2 pucks die verschijnen kunnen de 2 generieke pucks zijn. De andere ringen zullen worden afgeleid van de geometrie van deze ringen met behulp van een familietafel
De formaten zijn sldprt, sldasm en ik heb ook sldblk voor blokken.
(Ter info, op mijn afdeling hebben we 12 pc's uitgerust met SolidWorks 2012 en we zijn 2 van de 12 die dit fenomeen hebben!!) Op andere pc's zien we normaal gesproken alle bestanden die ik niet zie en de sterkste en dat de andere persoon die hetzelfde probleem heeft als ik niet dezelfde bestanden ziet als ik?
Anders heb ik een andere oplossing:
Hallo
Zelfde probleem bij ons, maar we zitten ook op EPDM; Om alle elementen in de bibliotheek te kunnen zien, moet u eerder met de SW-verkenner naar de betreffende map zijn gegaan (bijvoorbeeld een bestand openen) en "de nieuwste versie ophalen" hebben gedaan.
Nee, het zijn geen algemene bestanden die ik zie!
Het past niet bij mij, maar ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Wij werken met SolidWorks EPDM. En om alle bestanden in de mappen weer te geven, moet ik "de nieuwste versie" in EPDM downloaden, maar dat betekent dat ik de hele database van mijn bibliotheek op mijn pc download, d.w.z. enkele tientallen GIGA!!
Dus nieuwe vragen: Is het mogelijk om alle bestanden die zich in de mappen in de kluis bevinden weer te geven in de ontwerpbibliotheek, zonder dat ik de hele bibliotheek naar mijn pc hoef te downloaden?
Tot nu toe hebben we alleen deze oplossing gevonden... Als iemand er nog een heeft, zijn wij ook geïnteresseerd.
Ik heb zojuist een SUPPORT-verzoek gemaakt op MYCAD Services.
Ik zal u op de hoogte brengen van dit antwoord.
Een paar jaar geleden was er een beetje software in ontwikkeling bij Axemble genaamd "Cache Refresh" of iets dergelijks.
Hiermee kon je mappen aanwijzen en de nieuwste versies krijgen, hetzij door het handmatig te starten, hetzij door het uit te voeren met de taakplanner, of zelfs bij het inloggen.
Ik kan er geen spoor van vinden, maar misschien is het geïntegreerd in MyPDMTools?
Edit: blijkbaar maakt het deel uit van MyPDMTools http://www.lynkoa.com/forum/reutiliser-un-projet-existant/cacherefresh-utilitaire-de-mypdmtools
Het beste wat ik denk is om een volledige kopie van de bibliotheek te hebben
En natuurlijk naar de juiste versie
En het verdient de voorkeur om met een eigen bibliotheek te werken (nog op te richten)
die zijn eigen bestanden heeft die we mutualiseren via e p d m
Dus pdm library onderdelen bestanden afhankelijk van de versie
kopieer naar elke pc van dezelfde bibliotheek
@+ -))
Hoi allemaal
Het antwoord van Axemble is dat het een Solidworks-bug is die al bij Solidworks wordt vermeld.
Ze deden daarom een verzoek om het te koppelen aan de "SPR 456756" bug.
(SPR 456756 : Het taakvenster Ontwerpbibliotheek bevat geen bestanden die zich in de Enterprise-kluis bevinden. Gebruikers moeten hun lokale cache handmatig beheren. )
Dank u allen voor uw antwoorden.