Probleem met dimensieweergave in solidworks 2021

Hallo

's nachts verloor ik de weergave van afmetingen in schetsmodus (link)

en zelfs in de contextmenu's heb ik geen beoordeling (link)

Ik heb een herinstallatie gedaan en vervolgens een herinstallatie, maar niets helpt.

Ik heb de regel in het register verwijderd die overeenkomt met de instellingen voor een standaardreset, maar nog steeds hetzelfde.

Heeft iemand een oplossing of hetzelfde meegemaakt

Of is het een DLL die niet compliant zou zijn die wordt gebruikt voor het schrijven.

Bedankt voor het lezen.

Syrius.

Hallo @cil dede_1

Ik begreep niet waarom je schrijft  (link)

Kunnen:

- Stuur een afbeelding van de creatieboom in een schetssituatie en hetzelfde in volume
- Laat ons weten of je hetzelfde probleem hebt met alle bestanden of alleen met een schets.
- Als je een MEP van een kamer maakt, verschijnen de afmetingen dan wel of niet?

Vriendelijke groeten

PS: over het algemeen is een herinstallatie niet erg nuttig. We zijn niet langer in het tijdperk van DOS 3.2, wanneer snorkelen en vinnen om in de BDR te duiken niet eng   is ;-))

1 like

Hallo

Want klik gewoon op de link om de foto te krijgen

op alle bestanden is het hetzelfde en zelfs in de MEP wordt niets weergegeven als alleen de pijlen verschijnen.

Hallo

[ HS Aan]
Het is niet aan te raden om externe servers te gebruiken voor de afbeeldingen, omdat je er na een paar dagen over het algemeen niet meer bij kunt.
Dit is niet goed voor de duurzaamheid van de informatie op forumdiscussies. Je hebt in dit forum twee tools "invoegen van afbeeldingen" in het bericht of in de bijlage. Gebruik a.u.b. de interne functies van het forum.
BEDANKT

[HS uit]

Voor jouw probleem ;-)

Ik stel voor dat u de lettergrootte controleert.

Ik slaag erin om iets te reproduceren dat analoog is aan uw probleem

probleme_affichage_cotes____2021-04-03_15_36_19-solidworks_premium_2019_sp5.0_-_piece4.jpg
2 likes

re

Sorry voor het hosten van de afbeeldingen op een server, want ik heb het geprobeerd, maar de afbeeldingen waren niet mooi, daarom heb ik het op een server gezet.

en nee, het werkt niet door het lettertype op mijn afbeelding te veranderen, aan de linkerkant zit ik op 40 en aan de rechterkant op 12

Bedankt voor je geduld

capture_decran3.jpg

Je moet wachten tot na Tweede Paasdag voor alles wat er mis is ;-)

2 likes

In welke jaren?

voor dit probleem zou ik meer neigen naar een DLL-probleem

Hello@cil dede_1

Een DLL waarom niet, maar je moet nog steeds weten welke (je hebt evenveel kans om het te vinden als de LOTO-combinatie)
Tussen ons ben ik het op dit punt niet met je eens, omdat je een volledige herinstallatie hebt gedaan. :-)
Aan de andere kant! Zou je de oude versie van SW niet op dezelfde machine hebben laten staan?
Het lijkt mij dat  @stefbeno (die ik overigens groet) verschillende versies op zijn machine heeft, maar er moeten voorzorgsmaatregelen worden genomen om de versies daartussen waterdicht te maken.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo

Heb je geprobeerd het vinkje bij "Document Font" uit te schakelen en naar een ander lettertype te wijzen?

Of is het lettertype in de documentopties correct ingesteld?

Vriendelijke groeten

cotation.png
2 likes

Hallo aan jullie beiden,

Hier is mijn reis van een 4-daags weekend.

Ik kom terug op mijn woorden, het mag niet van een DLL komen.

Nadat ik voor mijn pc had gezweet en een groot aantal tests had uitgevoerd, heb ik uiteindelijk mijn HDD geformatteerd en een schone herinstallatie uitgevoerd.

En ik installeer solidworks opnieuw en de verrassing dat het nog steeds niet werkt, het probleem blijft bestaan.

Ik besluit het op een andere pc te installeren (die niet van mij is) en daar geloof je me niet, het werkt prima.

Zo geïrriteerd, ik installeer mijn pc opnieuw door het anders te doen (alleen windows10 en up-to-date stuurprogramma's voor het geval een software of andere in conflict is) nou, het werkt nog steeds niet.

Dit fenomeen is om niets meer te begrijpen, ik heb geen haar meer om eraan te trekken.

De mysteries van computers!!

CDT

1 like

Hello@cil dede_1

Het is een remake van "voor een handvol dollars", behalve dat het hier je haar is dat de prijs betaalt (ik sympathiseer)

Kunt u ons iets vertellen over de recalcitrante machine STP (volledige beschrijving)

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo ZOZO,

Welnu, hier heb ik mijn onderzoek voortgezet, ik heb mijn tests uitgevoerd door de grafische kaart te wijzigen en de HDD te wijzigen door opnieuw te installeren met een oude versie van Windows 10, maar het probleem blijft hetzelfde (ik begrijp niets)

Het enige wat ik niet heb veranderd het moederbord, de CPU, het geheugen en de man.

Ook wilde ik als probleem op solidworks toevoegen, naast het feit dat het me niet de afmetingen in de schets en in de contextmenu's laat zien, heb ik ook de 3D-weergave die niet wordt weergegeven wanneer ik mijn project extrudeer.

Ik had een video moeten kunnen maken!!

Dus ik formatteer opnieuw en ik zet mijn oude versie van SW uit 2016 terug en alles werkt (ik ben het beu om al mijn weekenden te zeggen)

Vertel me of het bijgevoegde bestand voldoende is.

CDT

config.txt

Het is geen probleem van een niet-gecertificeerde grafische kaart

@+

Hallo
Ik had hetzelfde probleem en ik heb de optie uitgeschakeld
in het menu Extra>opties>Prestaties>Verbeterde grafische prestaties (helemaal onderaan het scherm)
Fijne dag

1 like