Hallo
Nadat ik een fout heb moeten maken op een document (montage) lijken mijn schetsafmetingen nu erg klein, onleesbaar; sommige in paars (niet roze).
De optie "gebruik documentlettertype is aangevinkt"
Op nieuwe documenten reproduceer ik de fout niet, dus ik neem aan dat het te maken heeft met de eigenschappen van het document. In Extra/Option door het wijzigen van de grootte van de afmetingen, of annotaties, die verondersteld worden de grootte van de dimensies te wijzigen, verandert het niets.
Kunt u mij vertellen welke optie u alstublieft kunt wijzigen?
Oplossing gevonden door te schrijven:
->Extra/Options/DocumentProperties/Wrapping box -> "toon tekst altijd op dezelfde grootte"
Maar één vraag blijft onbeantwoord...
Weet jij hoe je de kleur van de beoordeling kunt veranderen?
Bedankt
Hallo
Creëer gewoon verschillende kleurlagen.
Zet dan de afmetingen, annotaties, ... op deze lagen.
Dit is de meest efficiënte methode en het stelt u ook in staat om de zichtbaarheid van de elementen te beheren door de lagen al dan niet te kopen.
Hallo
Bedankt voor het antwoord, maar het komt niet overeen met mijn zoektocht, want het is tijdens het modelleren (schetsbewerking) dat sommige dimensies in paars verschijnen en niet tijdens het tekenen waar het gebruik van lagen dan mogelijk is.
Zijn er nog andere ideeën?
Als de afmetingen een "paarse" kleur hebben, betekent dit dat het afmetingen van het type DimXpert zijn.
Hetzelfde geldt voor als het een bestuurde (grijs) of gecontroleerde (standaard zwarte) dimensie is.
U kunt de kleur van de afmetingen wijzigen in de opties, Kleur en zoeken naar "schetsafmetingen", ....