Hallo
Ik heb een probleem met het weergeven van tekst op Solidwork.
Ik schrijf verschillende teksten, maar sommige lijken gedurfder dan andere, terwijl de lettertypen en -groottes identiek zijn.
Als je een oplossing hebt, bij voorbaat dank.
Hallo
Ik heb een probleem met het weergeven van tekst op Solidwork.
Ik schrijf verschillende teksten, maar sommige lijken gedurfder dan andere, terwijl de lettertypen en -groottes identiek zijn.
Als je een oplossing hebt, bij voorbaat dank.
Hallo
Kunt u ons een zeefdruk sturen?? Is het in een kamer of in een PEM???
Ik merkte geen verschil; waarom doe je het niet in Word of Excel en voeg je het vervolgens in je kamer in.
Zie je geen verschil tussen de tekst aan de linkerkant, die brutaler is dan die aan de rechterkant?
Ik moet mijn teksten achteraf schetsen, kan dat met een ingevoegde tekst?
Ik zie het verschil. Zou het geen parameter zijn die verband houdt met uw kolom? Of een iets groter lettertype?
Nee, het lettertype is hetzelfde en ik denk niet dat het uit mijn kolom komt, want het is maar een schets en op andere kolommen heb ik alle namen goed weergegeven en alle datums vetgedrukt (dit zijn twee verschillende tekstvakken).
Hallo
Je bent dapper om dit te doen, helaas moet de lijst erg lang zijn.
Wat zou je nu willen doen? Als het voor een extrusie is, moet je al proberen wat je bent begonnen voordat je verder gaat, want afhankelijk van het lettertype kan het zijn dat het niet werkt en ingewikkeld wordt om een 3D te krijgen.
Hallo, het is inderdaad erg lang, ik heb meer dan 1100 namen en dus evenveel datums om in te voeren.
Het is voor lasersnijden en het opgelegde lettertype is helaas niet een die al klaar is voor gebruik.
Maar mijn tekstprobleem stoort me om de MEP te doen omdat op de MEP het vet ook verschijnt.
Heb je geprobeerd alles te selecteren, het lettertype en de vetgedrukte instellingen te wijzigen en vervolgens terug te gaan naar wat je wilde?
Ja, ik heb het al geprobeerd.
Dan moet je een probleem hebben met de wervelkolom
En wat zou het zijn?
Ik heb geprobeerd een gebied te verwijderen dat vetgedrukt wordt weergegeven en het te herschrijven, maar er verandert niets, maar een normaal tekstvak wordt vetgedrukt weergegeven als ik het verwijder om het opnieuw uit te voeren.