Probleem met Solidworks-weergave

Hallo

Ik heb een probleem met het weergeven van een assembly door solidworks. Ik had dit probleem 6 maanden geleden al  , maar ik weet niet meer hoe ik het heb opgelost. De lijnen van de onderdelen in deze assemblage komen niet overeen en sommige vlakken worden in het verkeerde vlak weergegeven. Ik wil erop wijzen dat wanneer deze assemblage in een andere assemblage aanwezig is, er geen weergaveprobleem is.

En als ik in de "grote" assemblage ben en ik klik op "edit assembly" voor de assembly die slecht wordt weergegeven, is er geen weergaveprobleem, maar de klikken selecteren niet altijd het onderdeel/gezicht dat zich op de voorgrond bevindt (zie afbeelding). Op deze afbeelding klikte ik op het gezicht waarop de schroef rust, en het selecteerde de rand van het grijze stuk achter het witte stuk.

Ik weet niet hoe ik het scherm weer normaal kan maken.

Trouwens, ik gebruik SW2015 en Windows 7.

Bedankt.

Misschien gaat een onderdeel of een schets van de assemblage naar "oneindig"

Als je in het beste geval inzoomt, hoe ziet het er dan uit?

De grafische kaart updaten?

In de tussentijd geen verandering van versie?

Hallo

Controleer in uw weergave-instellingen of u zich niet in perspectief bevindt.

Probeer anders de resolutie van uw scherm te wijzigen zonder te valideren om uw grafische kaart opnieuw op te starten.

Hallo

Als je assemblage open is, als je naar tools==>opties== gaat> documenteigenschappen en beeldkwaliteit en je zet het hoger???

Dank u voor uw antwoorden.

Helaas werkte geen van de oplossingen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Kunt u uw bevestigingsmiddel in zip of rar plaatsen en het voor ons opsturen om ernaar te kijken?

Hallo

Toen ik terugkwam van verlof, ging ik terug naar het probleem om een oplossing te vinden.

Ik heb geprobeerd het bestand op een ander werkstation op SolidWorks 2017 te openen, maar helaas is dit probleem nog steeds aanwezig.

Dus ik draag de assemblage die afluistert aan u over, ik geef aan dat het slechts één assemblage is die afluistert en op de foto's van schroeven die ik u heb gestuurd, heb ik de twee delen in de assemblage "geïsoleerd".

De assemblage die problemen veroorzaakt is AFC161-06-01.

Dank u voor uw hulp. 

cao-lucas.7z

Hallo

Ik heb je assembly geladen en ik kom hetzelfde probleem tegen, maar door het te integreren in een nieuwe assembly verdwijnt het probleem. U kunt dan alle onderdelen naar deze nieuwe assemblage slepen en vervolgens uw functies opnieuw uitvoeren (tenzij iemand weet hoe functies van de ene assemblage naar de andere te kopiëren).

Vriendelijke groeten

WONDER!

Het is me gelukt om het probleem op te lossen.

Wanneer de assemblage open is, hoeft u alleen maar een vooraf gedefinieerde weergave te selecteren (vooraanzicht, bovenaanzicht, enz.) En het model laadt op en de montage wordt correct weergegeven.

ECHTER, deze techniek (het lijkt mij), werkte niet vorige week en vanmorgen ging ik verder met het opruimen van mijn C: schijf die bijna vol was (er was 8GB over van de 300GB). Het is dus mogelijk dat het gemakkelijker is om ruimte op de schijf te maken om een assembly op SolidWorks opnieuw op te bouwen.

D.roger kunt u bevestigen dat het selecteren van een vooraf verzonden weergave het probleem van het weergeven van mijn assemblage op uw pc oplost?

Dank u allen voor uw hulp. 

1 like

Inderdaad, het werkt...

Vriendelijke groeten

Verdomme, niet eens tijd gehad om te kijken, maar blij dat je het probleem hebt kunnen oplossen. ^_^