Weergaveprobleem op een Solidworks-assemblage

Hallo

Ik zit op Solidworks 2020, met een verouderde maar functionele pc en ik gebruik een assembly die ik zojuist heb gemaakt.

Ik heb een weergaveprobleem met mijn montage hieronder, sinds ik eraan werk, heb ik tot nu toe geen enkel probleem gehad,

Ik moet een slechte manipulatie hebben gedaan, nu is de texturen bug en ik kan niet langer de weergavestijl veranderen (ga van een kleur afbeelding status naar een wireframe status.

Het probleem is alleen aanwezig op de gepresenteerde set (bestand) Ik heb het op verschillende pc's getest en het probleem blijft bestaan, het probleem komt uit het bestand.

Dank u voor uw mogelijke antwoorden.

pb.png

Goedenavond

Heeft u hetzelfde probleem op vergelijkbare bestanden of alleen op dit bestand.

Heeft u dezelfde problemen op de sub-ASM van het model ofop de afzonderlijk bewerkte delen. Hiermee kunt u zien of het alleen de hoofd-ASM is die de PB of andere elementen heeft.

Als het alleen op dit bestand staat en niet op deze componenten, moet je het converteren naar een ander native formaat en vervolgens terugschakelen naar SLDASM.

Je kunt ook naar de weergave-instellingen kijken, maar van wat je beschrijft, ruikt het naar een beschadigd bestand, maar laten we wachten op je aanvullende informatie.

Vriendelijke groeten

Hallo zozo,

Bedankt voor het antwoord, mijn assemblage is de enige die het probleem heeft, mijn subassemblages en mijn onderdelen hebben geen probleem,

Ik had graag willen weten welk native formaat wordt gebruikt om de manipulatie uit te voeren die u aanbeveelt?

Ik heb mijn algemene ASM in een hogere ASM gepositioneerd en de textuurproblemen verdwijnen, maar het is niet ideaal.

Vriendelijke groeten

Hallo hugo

Bedankt voor je feedback!

Probeer het met het parasolid-formaat voor onderdelen.

Voor de ASM weet ik het niet, want je loopt het risico alle flexibiliteit te verliezen in geval van wijzigingen (alsof je je ASM GEDEELTELIJK hebt opgeslagen)
Uw oplossing om een ASM van een hoger niveau te maken voor een uitzonderlijke situatie en zeker de verstandigste oplossing.

Ik geef je iets om te testen zonder garantie op succes.
U opent uw asm en u verwijdert alle schetsen die niet langer bruikbaar zijn in de onderdelen en hetzelfde voor alle beperkingen en onderdelen die zijn verwijderd maar niet zijn verwijderd.
Kortom, je doet een goede schoonmaakbeurt en het gaat weer naar normaal, want dat merk ik al sinds de 2019 V5. Ik heb gekke berichten die verdwijnen bij het schoonmaken (SW houdt blijkbaar niet van stof dat onder het tapijt  achterblijft ;-) )       

Vriendelijke groeten

Bedankt zozo voor je oplossing

Ik heb de ASM onder parasolid genomen en het werkt, je moet plannen om alle beperkingen en externe links terug te zetten.

Ik heb de beperkingen en nutteloze schetsen opgeruimd, ik kan mijn basis ASM niet terugkrijgen, ik ga concluderen dat het corrupt is.

Ten slotte herinner ik me dat ik het probleem had na een onderdeel dat verre van mijn assemblage was in mijn 3D-constructie.

Nogmaals bedankt voor je hulp