Na het updaten naar de 2017-versie van SOLIDWORKS kom ik een probleem tegen.
Ik had al helemaal geen symboolweergave (bijvoorbeeld in plaats van het logo dat ik had <MOD-DIAM>), was het te wijten aan een naamgevingsprobleem van mijn GTOL-bestand. SYM
Ik heb het hernoemd en was in staat om enkele symbolen terug te krijgen, maar niet allemaal. Als ik bijvoorbeeld een tolerantie van concentriciteit, loodrecht of iets anders wil invoegen, krijg ik geen symbolen te zien en krijg ik de foutmelding dat het GTOL-bestand niet kan worden gevonden. SYM
Als ik echter een notitie schrijf, heb ik toegang tot deze symbolen.
Ik plaats wat screenshots om te proberen een beetje van dit alles te illustreren in de hoop dat je me kunt helpen.
Ik denk dat het invoegen van uw zeefdrukken niet werkte
U kunt echter beginnen door naar de systeemopties ==> Bestandslocatie te gaan
Als u op "Alles bewerken" klikt, wordt er een tabel geopend en kunt u zien of sommige paden niet op Solidworks 2016 zijn gebleven. Zo ja, vervang ze dan door de nieuwe.
Edit: Ik zie de screeshot nu, het probleem was aan mijn kant
Ik heb het net aan mijn kant gecontroleerd en in werkelijkheid moet je het naar de map C:\ProgramData\SolidWorks\SOLIDWORKS 2017\lang\french verwijzen (het is een verborgen map)
Oh verdomme, je bent een chef-kok!! Het is oké dat ik alles terug heb. Zelfs de andere links die in SW2016 gingen kijken en die ik niet meer kon vinden in mijn nieuwe mappen.
Aan de andere kant kon ik toegang krijgen tot deze map door de link die je in de balk hebt gepost te kopiëren en te plakken, maar anders wordt mijn solidworks2017-map niet weergegeven, hoe kan ik mijn verborgen mappen weergeven?