Ik heb een probleem met het uiterlijk van mijn gelaste constructies. Ik kan het uiterlijk van mijn stuk bewerken, maar elke keer als ik het verlaat en erop terugkom, nemen sommige van mijn tubes een lichtgrijze kleur aan. Ik werk met NF A45 buizen en ik heb het vakje "transfermateriaal van profiel: legering 1060" gedeselecteerd.
Dank u voor uw antwoord. Uiterlijkheden worden automatisch aangebracht als ik het materiaal kies, in dit geval galvana.
Zoals je in de schermafbeelding kunt zien, is er een uiterlijk van toepassing op Body en zelfs als ik het verwijder, komt het terug zodra ik een functie in de boom aanraak.
Ik kan het materiaal van de buizen inderdaad 1 voor 1 aanpassen met de onderdelenlijst maar het is nogal vervelend. Is er geen snellere manier om mijn materiaal op alle tubes aan te brengen?
1) Klik op ">" net na de tabbladen (deel; configuratie; ect..)
2) er verschijnt een kolom, in de kolom "kleuren" verschijnt de kleur voor elke functie)
3) Verwijder alle kleurverschijningen
4) Plaats (ze) terug of het juiste materiaal/de juiste materialen, het is goed op dit niveau, als uw gelaste monteur een ander materiaal heeft , zie 5)
5) Ga naar de nomenclatuur van gelaste elementen en plaats het juiste gewenste materiaal op het gewenste lichaam. (Natuurlijk herlaad en update u de nomenclatuur van uw gelaste lichaam)
Ik heb een probleem met het maken van een profiel en het gebruik ervan voor lassen. Nou, ik maak mijn schets in een nieuwe kamer en ik doe de configuratie in 3 versies daarna, wanneer ik de laatste selecteer en ik sla deze op in een map op mijn bureaublad; onder LFP-bestand (library feat part). Als ik daarna terugga naar mijn skelet om de gelaste constructie toe te passen door opties / Bestandslocatie / Gelaste constructieprofielen te doorlopen en ik wil het bestand toevoegen, merk ik dat mijn map leeg is. en ik begrijp niet waarom??