Probleem met stops bij het aanwijzen van de muisaanwijzer op een mesh-bestand dat is geïmporteerd in Solidworks

Hoi allemaal

Ik heb een probleem: wanneer ik een mesh-bestand (STL) importeer en vervolgens met de muis over het geïmporteerde bestand in de lijst met functies ga, markeert solidworks alle randen van dit bestand achter elkaar, wat veel tijd kost.

Is het mogelijk om deze functie uit te schakelen wanneer u de muisaanwijzer op mesh-bestanden plaatst? (maar indien mogelijk zonder de andere functieweergaven uit te schakelen wanneer u er met de muis overheen gaat)

Ik heb een video bijgevoegd waarin mijn probleem te zien is.

Bij voorbaat dank.

vmplayer_xzmffa2ez0.mp4

Hallo, heb je deze opties geprobeerd?

Bedankt voor je antwoord, maar helaas had ik ze al uitgeschakeld en het probleem is nog steeds aanwezig.

U kunt proberen het fabrieksprofiel opnieuw in te stellen om te zien of het probleem zich nog steeds voordoet.

Als dat het geval is, herstelt u de oude, zo niet om te zoeken waar het probleem vandaan komt of om een nieuw profiel opnieuw te configureren.

https://www.lynkoa.com/sites/default/files/questions/answer/07/09/2015/reinitialiser_les_parametres_de_solidworks.pdf

Om het profiel te herstellen, hernoemt u de nieuwe map naar oud2 en hernoemt u vervolgens de oude door het oude achtervoegsel te verwijderen.

Is de Enhanced Performance Mode beschikbaar en ingeschakeld in uw huis?

Bedankt voor je antwoorden, maar mijn Solidworks heeft de standaardinstellingen en het probleem is aanwezig sinds de installatie.

Wat betreft de verbeterde prestatiemodus, die heb ik niet in mijn 2018-versie:(