Als ik een montage op solidworks in het algemeen vrij zwaar maak, met veel beperkingen, zijn er geen problemen, totdat ik het enige tijd later weer open.
Als ik assemblages maak, neem ik op en werk ik regelmatig bij. Als ik mijn assembly sluit en opnieuw open, heb ik vaak beperkingen die verdwijnen of beperkingen die de software niet vindt. Dus ik moet er vaak een deel van opnieuw doen. Ik kan niet begrijpen wat er mis is, want ik doe precies hetzelfde en het werkt totdat ik het weer open.
Is het een probleem met de software? Of van mij? Is dit ooit iemand overkomen?
Nee, ik maak geen aanpassingen, dat is het probleem. Kijk naar de afbeelding die ik heb bijgevoegd, ik heb deze net voor de montage van de cilinder gemaakt en deze heb ik verwerkt in een assemblage. In de montage is het er nu niet eens meer en als ik de cilinder open is hier het resultaat terwijl er nog steeds de beperkingen zijn
Welke versie gebruik je en welke SP??? Als u niet op SP3 voor 2017 en SP5 voor 2016 en eerder bent. Het is sterk aan te raden om jezelf bij te werken...
Hallo, ook ik had in het begin problemen toen ik grote assemblages op mijn laptop opende. Dit kwam door de samenstellen die steeds lichter werden (een symbool van een blauwe veer op de stukken van de boom van de schepping). Maar als ik op mijn HP workstation zit, zorg ik ervoor dat mijn assemblage niet "licht" wordt, en alles werkt. (Opties -> Systeemopties >Samenstellingen ->Openen van complexe samenstellingen -> 1500 voor complexe montage)