Duidelijker door te kijken naar de bijgevoegde jpeg...
Het gebeurt zoals op dit bijgevoegde bestand met een detailweergave, maar ook bij het bijsnijden en het wordt snel vermoeiend als je meerdere weergaven hebt ...
Is er een manier om dit weergavevenster (het blauwe venster) te verkleinen? die is begrensd, ik weet het niet, want wat op deze detailweergave.
Hallo, ik ben dezelfde mening toegedaan als @PL omdat we ook deze subsi hadden en ik denk dat... Die hebben we nog steeds. @Fab kamp, je hebt vandaag veel vragen, maar zou je er een hebben die we kunnen beantwoorden? Om te gillen
Je wilt wat, hier ben ik, daar ga ik ook voor posten lol maar speciaal voor jou zet ik het hier ook:)
Kan iemand mij vertellen waarom mijn schets 34 bijvoorbeeld bovenop mijn extrusie "materiaal extru 4 verwijderen" staat als ik mijn onderdeel alleen open als ik in een assemblage zit alles normaal is?
Ik heb dit soort problemen al ervaren, maar niet op een detailweergave op andere soorten weergaven.
Het was een verborgen of verwijderd 2D-element (as, punt, enz.), dus het was niet zichtbaar in de weergave die het frame van de weergave explodeerde, dus je hoeft alleen maar het element in kwestie te laten verschijnen en het te vernietigen.