Probleem van het lijmen van de zijkant van het ene lid van het Europees Parlement in het andere

Hallo

Ik ben bezig om verschillende leden van het Europees Parlement samen te brengen om één document te vormen met verschillende gerelateerde onderdelen. Mijn probleem is het volgende:

Ik kopieer en plak van het ene lid van het Europees Parlement naar het andere, maar het lukt me niet om sommige afmetingen correct van de ene tekening naar de andere te kopiëren. 

S geeft ze in bruin weer alsof ze niet langer geldig zijn.

Hallo

Als het oppervlak is veranderd, is de afmeting niet meer hetzelfde en kan SolidWorks het niet meer lijmen.

Zijn dit precies dezelfde onderdelen?

2 likes

Hallo 

Sterker nog, ik zou graag meerdere Europarlementariërs van verschillende onderdelen op hetzelfde MEP-dossier willen zetten, deze onderdelen zijn allemaal met elkaar verbonden. En ze zijn niet veranderd, dus ja, ze zijn hetzelfde.

PS: Ik heb het antwoord gevalideerd met een onbedoelde klik...

Waarom zet u uw aandeel in deze genoemde leden van het Europees Parlement niet weer in elkaar om een assemblage van deze genoemde onderdelen te creëren via een verbindingslijn die u zult verbergen en maakt u een tekening van deze genoemde vergadering

Het is een hack, maar ik denk dat het moet werken

of je gaat via Draftsight om DXF's te maken

in het algemeen onder SW

1. 1 stuk = 1 plan
  2. 1 assemblage 1 vliegtuig

@+ ;-)) 

Waarom kopieert u het tekenblad niet als alle afmetingen zijn ingesteld?

http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/Copying_Sheets.htm?id=3cf5538028e24f27953a6a72fffd3deb

Kun je je probleem beter uitleggen of een voorbeeld geven via een screenshot

Uw onderdelen zijn identiek????

Waarom meerdere identieke onderdelen op dezelfde tekening

Meerdere verschillende onderdelen in één ?????

De afmetingen van het Model ????? herstellen

@+ ;-))

Er is een eenvoudigere manier: sleep de bladen in het vlak naar het andere (toon gewoon de 2 vlakken naast elkaar).

Wat is de link tussen de stukken?

.PL, dat is wat ik al heb geprobeerd te doen, maar het werkt niet voor deze onderdelen...

Ik zal de pb nog eens uitleggen:

Ik heb de tekeningen van verschillende kamers apart gemaakt, dus ik heb 3 tekeningen van drie verschillende kamers.

Ik heb deze onderdelen niet in elkaar gezet. want ik heb het niet nodig.

Aan de andere kant zou ik graag de 3 tekeningen in hetzelfde bestand willen verzamelen en het vervolgens als PDF willen exporteren.

Het is me gelukt om het te doen met behulp van de kopieer- en plakmethode die door PL wordt beschreven op een andere set onderdelen, maar het werkt niet met deze onderdelen...  

Is het duidelijker?

Stefbeno, ik denk dat het neerkomt op hetzelfde als wat PL voorstelt. 

Ik voeg een screenshot toe om een beter idee te krijgen van wat er aan de hand is.

imprim_ecran.png
Als je alle 3 de tekeningen hebt en het doel is om één PDF-bestand te hebben, voeg dan gewoon de PDF-bestanden samen, toch? Zie deze zelfstudie:

http://www.commentcamarche.net/faq/5043-fusionner-plusieurs-pdf

Ja, dat kan ik, maar ik had het graag anders gedaan...

De vraag is mij niet duidelijk

Dus het antwoord dat in Solved wordt gegeven, is mij ook niet duidelijk

ondanks de visie op het plan begrijp ik de vraag nog steeds niet

naar dimensie of herdimensionering in een tekening, ofwel nemen we de directe afmetingen van de 3D

Of we maken afmetingen op de tekening

Na een bestand stukken volgens plan

Als er meerdere onderdelen op hetzelfde vlak staan, kunt u een assemblage van deze onderdelen maken door de tussenliggende onderdelen te verbergen (verbindingsstuk)

Voor de offerte in een plan zie deze tutorial

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/outil-de-cotation-dans-les-mises-en-plan

@+ ;-))

@+ ;-((