Ik ben bezig om verschillende leden van het Europees Parlement samen te brengen om één document te vormen met verschillende gerelateerde onderdelen. Mijn probleem is het volgende:
Ik kopieer en plak van het ene lid van het Europees Parlement naar het andere, maar het lukt me niet om sommige afmetingen correct van de ene tekening naar de andere te kopiëren.
S geeft ze in bruin weer alsof ze niet langer geldig zijn.
Sterker nog, ik zou graag meerdere Europarlementariërs van verschillende onderdelen op hetzelfde MEP-dossier willen zetten, deze onderdelen zijn allemaal met elkaar verbonden. En ze zijn niet veranderd, dus ja, ze zijn hetzelfde.
PS: Ik heb het antwoord gevalideerd met een onbedoelde klik...
Waarom zet u uw aandeel in deze genoemde leden van het Europees Parlement niet weer in elkaar om een assemblage van deze genoemde onderdelen te creëren via een verbindingslijn die u zult verbergen en maakt u een tekening van deze genoemde vergadering
.PL, dat is wat ik al heb geprobeerd te doen, maar het werkt niet voor deze onderdelen...
Ik zal de pb nog eens uitleggen:
Ik heb de tekeningen van verschillende kamers apart gemaakt, dus ik heb 3 tekeningen van drie verschillende kamers.
Ik heb deze onderdelen niet in elkaar gezet. want ik heb het niet nodig.
Aan de andere kant zou ik graag de 3 tekeningen in hetzelfde bestand willen verzamelen en het vervolgens als PDF willen exporteren.
Het is me gelukt om het te doen met behulp van de kopieer- en plakmethode die door PL wordt beschreven op een andere set onderdelen, maar het werkt niet met deze onderdelen...
Dus het antwoord dat in Solved wordt gegeven, is mij ook niet duidelijk
ondanks de visie op het plan begrijp ik de vraag nog steeds niet
naar dimensie of herdimensionering in een tekening, ofwel nemen we de directe afmetingen van de 3D
Of we maken afmetingen op de tekening
Na een bestand stukken volgens plan
Als er meerdere onderdelen op hetzelfde vlak staan, kunt u een assemblage van deze onderdelen maken door de tussenliggende onderdelen te verbergen (verbindingsstuk)