Ik had geen ondersteuning toen ik onder W.8 zat, maar sinds ik ben overgestapt (niet bij Sosh ^^) naar W 10, kan ik Solidworks 2015 SP0 niet meer opnieuw installeren omdat ze me vertellen dat ik een Microsoft .NET Framework 3.5 mis.
Problemen: Zelfs gedownload, het werkt niet omdat dit Microsoft .NET Framework 3.5 niet compatibel lijkt te zijn. Enig idee? Moet ik wachten tot 2015 compatibel is met de SP1-versie? Of gewoon wachten tot 2016?
WINDOWS 10 WORDT NIET ONDERSTEUND door SOLIDWORKS 2015 SP0!
Windows 10 is uitgebracht na SP4, dus het is normaal dat dit systeem niet wordt ondersteund in de SP0->SP4-versies.
Het zal daarom nodig zijn om te wachten op de SP5 van SOLIDWORKS 2015 om deze te kunnen installeren (getest en gevalideerd).
Het is niet alleen een kwestie van "garantie", de wijzigingen in Windows zorgen ervoor dat SW 2015 niet goed werkt (bijvoorbeeld onmogelijk om modellen op te slaan).
Het is daarom noodzakelijk om over te stappen naar SP5 om SOLIDWORKS 2015 met Windows 10 te kunnen gebruiken. Dit servicepack bevindt zich momenteel in de testperiode voor vroege zichtbaarheid voordat het in de komende weken wereldwijd beschikbaar is.
Het enige wat u hoeft te doen is u te registreren voor het "early visibility"-programma op het SW-klantenportaal om het te kunnen installeren vóór de officiële release van dit servicepack.
Ja, ik zit op SP0. iemand weet wanneer de SP1 zal worden vrijgegeven? omdat ik zojuist Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 (volledig pakket) heb geïnstalleerd en niets meer :/
Nou, op dit moment werkt helemaal niets. Ik moest alles verwijderen. Dus ik moet wachten op een update of een boekhouding met W10 ... Het is niet gewonnen :/