Conversieprobleem tussen TellWATCH en SolidWORKS

Hallo

Ik heb een probleem dat ik niet kan oplossen: ik moet TellWatch (2013) documenten omzetten naar SolidWorks (2011-2012). Ik heb de 2138 functie in TellWATCH gebruikt, maar er verschijnt elke keer een foutmelding: "SolidWorks is not running" terwijl het in bedrijf is en klaar is om een nieuw onderdeel te ontvangen.

De koppeling tussen de twee software lijkt niet te werken.

Is het nodig om een specifieke manipulatie uit te voeren? Kunt u mij een oplossing vertellen om het probleem op te lossen?

Bij voorbaat dank.

Hi@watch.pro88 zei:

Zie deze link

http://tellwatch.ch/sites/default/files/news_TellWATCH2013.pdf

@+ ;-)

Hoi gt22,

Bedankt, maar ik heb deze TellWATCH-handleiding al geraadpleegd.

Het is de link tussen de twee software die niet wordt gemaakt.

Als iemand weet waar of waar deze link wordt gelegd, zou het mij kunnen helpen.

Het is in ieder geval leuk.

Als je je Tellwatch registreert in solidworks gaat het goed in een map, dus kijk in welke map en waar het staat

Open vervolgens Solid en open de map hierboven

@+ ;-)

Hallo, Heb je geprobeerd eerst Solidworks of eerst TellWatch te openen?

Het beste wat u kunt doen, is het proberen direct nadat Windows in beide richtingen is gestart om zeker te zijn.

En zou het geen probleem zijn met de recentere versie van Tell? Kun je Solid updaten of de oude van Tell installeren?

Hallo

Ik kan een document niet omzetten van TellWATCH naar SolidWorks omdat de koppeling tussen de twee niet gemaakt is.

Mijn twee versies zijn normaal gesproken compatibel en elk werkt goed afzonderlijk. Ik heb geprobeerd eerst TellWATCH te openen en daarna eerst SolidWorks, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding in TellWATCH: "SolidWorks draait niet".

Hallo

Dit bericht is al gemeld aan de uitgever omdat er een probleem is opgetreden met een netwerkinstallatie.

Ben jij in dit geval?

Welk besturingssysteem, servicepack, SW-versie, TellWATCH-versie gebruikt u?

Welke grafische kaart gebruik je?

Kun je ons een zip-bestand met screenshots geven om zoveel mogelijk informatie aan de ontwikkelaar te rapporteren?

Bedankt

Vriendelijke groeten

Krijgt u ook dezelfde melding bij het gebruik van de functies 2307 en 2308 in het SolidWorks File/Interchange menu?

Hallo

Blijkbaar is de uitgever op de hoogte van het probleem en zoekt hij naar de oplossing.

Hij moet me ook op de hoogte houden van de evolutie.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo

Ik gebruik SolidWorks 2011-2012 en TellWatch 2013. Op mijn computer wordt Windows 7 Home Premium Pack 1 uitgevoerd.

Functies 2307 en 2308 geven hetzelfde bericht weer.

Dank u voor uw hulp.

Vriendelijke groeten