Ik werk met bouwkundige plannen, de verschillende aanzichten van het gebouw staan op verschillende plannen, als ik "kopieer plak" om ze terug te brengen naar mijn plan, werkt het niet met de volgende foutmelding: "onjuiste dubbele definitie van het Genaxeh-blok genegeerd"
Er is geen spelfout, ik kopieer de tekst zoals deze onderaan het dialoogvenster verschijnt.
Bedankt als iemand de oplossing heeft om dit probleem op te lossen.
Tomalam, uw oplossing om het bestand te transformeren om te kopiëren en te plakken in DXF en het vervolgens in een blok te plakken, werkt, maar het mist lijnen, afmetingen in het plakblok.
Het werkt maar half, maar de belangrijke contouren blijven en om mijn apparatuur in te stellen, doet het het.
Dank je wel Tomalam, maar als je of iemand een betere oplossing heeft, ben ik nog steeds nemer.
Heb je het probleem met blokken gecontroleerd (pijlpijlen voor heuvelstijlen, lijntypes, hernoeming, enz.)?
Anders is er, afhankelijk van wat u moet doen, de oplossing van externe verwijzingen (XRef). Persoonlijk, wanneer ik met abonnementen van derden werk, gebruik ik ze. Het voordeel is dat de verschillende vlakken onafhankelijk van elkaar blijven, of ze nu verschillende blokken hebben of stijlen met dezelfde naam.