Via "Slim Dimensioneren" of via "Symole voor boren"?
Probeer het met de eerste tool.
Edit: Je hebt je gat gemaakt met de piercing tovenaar.
Dus of je gebruikt de slimme aanhalingstekens, anders kun je dit symbool altijd met de hand verwijderen door erop te klikken en naar het linkerdeelvenster te gaan. Laat in het vak "citaattekst" alleen <DIM>
Via citaat symbool van boren: me noteert de dia. en diepte.
Dus noch het een, noch het ander is goed.
Ik heb mijn Europarlementariër. door een notitie te plaatsen, maar het is een tijdelijke oplossing, zou ik graag de reden willen weten waarom SW het niet correct doet.
Ja, dat had ik ook kunnen veranderen in het citaatvak. maar het lost ook niet mijn Pb. van waarom SW het niet correct doet.
Er viel me iets op. Wanneer ik mijn boren beoordeel met slimme maatvoering, en ik pas mijn boren aan, voegt de afmeting een M toe aan de voorkant, en wanneer ik mijn afmeting instel na het boren, zet het Ø ... zonder de M
Bizar....
Conclusie Voor mij moet je de piercings achteraf beoordelen. En zodra er veranderingen zijn in de boringen, moet je opnieuw uitrollen...
De beoordeling kan je niet de G1 / 2 geven, maar door de piercing-symbolen zou dat wel moeten. Aangezien dit niet het geval is, is de kans groot dat het afkomstig is uit het configuratiebestand van het boorsymbool (calloutformat.txt).
Begin met het lokaliseren van waar het is: Extra/Opties/Bestandslocaties/Drill Symbol Format Definition File.
Ga via de verkenner naar deze map en hernoem het huidige calloutformat.txt bestand.
Kopieer/plak het bestand dat ik aan u bijvoeg. Het is op maat gemaakt, niet per se zoals je wilt, maar je zult in ieder geval zien of het werkt.