Dimensioneringsprobleem op een weergave in uitgevouwen toestand. SWverbonden 2022

Hallo, ik ben nogal geïrriteerd, want als ik een plaatwerkonderdeel wil tekenen (lichaam geselecteerd op een mechanisch gelaste assemblage), heb ik een zeer vervelend probleem:

Wanneer ik mijn onderdeel uitvouw, verschijnen er gemarkeerde lijnen boven en buiten het zicht (die de andere delen van mijn mechanische las voorstellen).

Dit wordt beperkend als je bedenkt dat ik bepaalde lijnen van mijn deel niet kan selecteren om het te dimensioneren.

Bijgevoegd zijn screenshots die het probleem laten zien.

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.

capture_decran_2022-07-22_133234.png
capture_decran_2022-07-22_133157.png

Hallo 

Het is duidelijk een displaybug.

Heb je geprobeerd op je weergave om over te schakelen naar wireframe-afbeeldingen (de 1e en niet de verborgen wireframe), misschien kan het je helpen bij het selecteren van de lijnen waarin je geïnteresseerd bent.

Zie ook in uw kamer hoe u de weergavestatussen van uw verschillende configuraties beheert, gebruik bijvoorbeeld de functie voor het behouden van het lichaam in plaats van maskeren, waardoor het geen volume in het geheugen kan bewaren dat niet meer zichtbaar is .

Het kan helpen om ook na te denken over het koppelen van de weergavestatussen aan de configuraties. (Ik heb al heel lang problemen vanwege dit vakje )

Vriendelijke groeten

2 likes

Het werk is bijna door over te schakelen naar bedraad zonder noodzakelijkerwijs het weergaveprobleem op te lossen.

Het zal voor het moment prima zijn om me te helpen.

Ja absoluut , het is een oplossing voor het oplossen van problemen, anders moet u uw dealer / hotline raadplegen om het probleem op te lossen.