Odds probleem

Hallo allemaal,

Ik heb een dimensie die niet wil vervagen (ik had een schets gemaakt met stippen, door ze te wissen bleef de dimensie over) zie vastleggen

Bedankt

cote.jpg

Een groen lampje lost het probleem niet op?

Hallo

Een CTRL+Q verwijdert het niet?

1 like

Hallo

Een tweekleurige of CTRL-Q-opname werkt niet??? Ben je jonger dan 2017??? Als dat zo is, zijn er enkele beoordelingsfouten met de sp1 en 2 ...

1 like

Nee, een groen lichtopname werkte niet, het zit in een assemblage en het is een aantal keren geëvolueerd, ik weet niet eens in welke  schets het was. De naam van de RD1-classificatie

1 like

Ik ben op SW2016 sp4, crtl + q niets te doen

1 like

Kunt u deze genoemde beoordeling selecteren?

1 like

En als u er met de rechtermuisknop op klikt, kunt u het bewerken om het te verwijderen???

1 like

Vroeger verborg ik de herinnerings- en maatlijnen, althans visueel "schokt" het minder voor de klant

Ik kan het delen, maar ik heb het niet verwijderd in het menu,

Bedankt voor de antwoorden en voor de tijd die je me hebt gegeven

:)

1 like

Deze afmeting moet afkomstig zijn van een deel van uw assemblage

Dus als u deze genoemde beoordeling kunt selecteren

je moet weten in de kamer dat het is

Dus open deze genoemde kamer

en onderdrukt deze genoemde beoordeling

@+

1 like

Hallo

Als het voor een presentatie is, kunt u de annotaties op het hoogste niveau verbergen en normaal gesproken zou dit oproepnummer moeten verdwijnen. Het komt uit het vervolgkeuzevenster van het oog-en-oogpictogram. 

1 like

Hallo, de oplossing zit in de zichtbaarheidscontrole (het oog).

Met de kleine pijl rechts van het oog kunt u het D1-logo voorselecteren dat overeenkomt met de namen van de afmetingen.

Hallo @kryen

Dank u voor uw bijdrage, maar ik wil uw vriendelijke aandacht vestigen op het feit dat dit een onderwerp van 2017 is.
Het is dus even opgraven ;-) ;-)

Vriendelijke groeten

1 like