Als het in de assemblage is dat de lijnen, stippen en schetsen in het zwart verschijnen, moet de kleur die op de instantie van het onderdeel is aangebracht, worden verwijderd en op het onderdeel worden geplaatst, maar niet in de context van de assemblage.
Edit: zodra je de grafische eigenschap van een onderdeelinstantie in een assembly wijzigt, verschijnen de wireframe-elementen en schetsen in het zwart, er zijn geen opties om dit fenomeen te vermijden (het is erg onaangenaam, vooral als je een donkere achtergrondkleur gebruikt, zwart op donkerblauw is niet geweldig). als we de kleur op het onderdeel buiten de context van de montage plaatsen, is het OK.
Ik denk dat je precies mijn probleem hebt geïdentificeerd.
Dus als ik het samenvat, moet je de kleuren op het niveau van de onderdelen zetten en niet op de instanties.
Ik moest hun kleuren veranderen via de instantie en niet via het onderdeel van het onderdeel en in de context van de montage, vandaar mijn bezorgdheid.
Maar hoe kan ik nu teruggaan om de zwarte kleur van de geometrische elementen te verwijderen? en dat de kleuren die ik definieer op het niveau van mijn onderdelen goed tot hun recht komen.
In de context van de assemblage klikt u met de rechtermuisknop op de instantie(s) / Eigenschappen: selecteer in het vak het tabblad Grafiek (kleur) en vervolgens geen kleur.